Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Die jas ziet er zo chill uit, waar is die van?

1 like

En het zwarte jurkje?

1 like

Ik kan me niet voorstellen dat hier nooit is geopperd om bij iedere foto al te melden waar je het vandaan hebt?
Is er een reden voor dat dat niet gedaan wordt? Al die vragen elke keer na de foto’s :sweat_smile:

41 likes

Ja wordt denk ik wel 50x per topic geopperd :stuck_out_tongue: En volgens mij is er geen reden behalve chronische vergeetachtigheid en luiheid

4 likes

All Saints! Hij is nu wel uitverkocht zie ik maar misschien wordt er nog aangevuld. @Sia jurkje is van baum & pferdgarten https://www.debijenkorf.nl/baum-und-pferdgarten-adarah-mini-jurk-met-ruitstructuur-1057040006-105704000612034

2 likes

Misschien vinden mensen het gewoon leuk om extra reacties op hun bericht te krijgen :crazy_face:

5 likes

Ik zal de openingspost aanpassen.
Edit: kan ik niet meer.

1 like

Zoooo heeerlijk.

Ik leef echt in dekbed jas en uggs momenteel.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

56 likes

Ikea

2x

2x

Deze bakken laatst al besteld, zijn super chill. Dus nu nog 3 van besteld.

6 likes

De broek:

De broek:

Alles van sezane

33 likes

Saaie aankopen, maar ze waren wel nodig (helaas)

10 likes

Een beetje een optimistische aankoop van Charlie Temple (model Paxton)

10 likes

Ik heb dezelfde superbra maat als de vorige keer genomen. Hopelijk zitten ze goed

3 likes

Door de ronde onderkant zou ik ‘m zelf niet gebruiken voor een laptop, maar ik weet ook niet hoe groot een kleine laptop is dus ik zou de afmetingen even opzoeken, het is de Wandler Hortensia en dan de grootste versie.

1 like

Heel benieuwd naar. Vooral omdat het iets eenmaligs is. Echt top dat ze alles zelf doet en er een deel van de opbrengst naar het epilepsiefonds gaat.

24 likes

Deze heb ik inderdaad ook gekocht! Ben heel benieuwd, sowieso leuk om weer eens een tijdschrift te kopen en blader altijd graag door kookboeken of de allerhande, dus dit leek me wel wat!

1 like

Ja precies! En hij komt binnen rond de periode dat ik met zwangerschapsverlof ga dus dan heb ik lekker de tijd om alle recepten te proberen. Heel benieuwd ook naar het BO-nus recept :joy:. Al heb ik zelf geen hond. Genoeg vrienden en familie om het voor te maken.

Heel leuk! Waar is dit van?

Fitbit Versa 3 :smiley: als upgrade van mijn versa 2. Deze heeft ingebouwde GPS waardoor ik hem wilde hebben

17 likes