Heel leuk die schoenen!
Zou je hem willen reviewen als hij binnen is? Zit al heel lang te twijfelen tussen een van hen of een van Wrangler ofzo. Weet ook niet zo goed of ik er mee weg kom
Hoe loopt men op zulke schoenen? Ik heb zo’n model van Zara vorig jaar, vind ze zo mooi staan maar het is zo’n miskoop omdat ik er gewoon niet op kan lopen, na 2 stappen zit mn hiel er al naast en verlies ik half die schoenen? Het zit gewoon niet vast aan m’n voet. Leek wel dronken toen ik van het terras naar de wc probeerde te lopen, op een date ook nog wie heeft het geheim?
Ik overweeg tape…
Oh deze heb ik in het zwart! Super fijn ding.
Kan je daar gewoon bestellen nu met Brexit? Of vraag ik iets heel doms?
Hoe valt ie qua maat? Ik zit tussen 2 in volgens de tabel
Scheelt een hoop geregel en planning
Voor een tientje per maand iedere week een online bestelling. Bijna nooit meer naar de supermarkt ole ole
Dit was één van mijn beste aankopen van afgelopen jaar!
Ah ja fijn! We deden altijd nog iedere week een goedkoop slot kiezen, maar dan moet je dat continu onthouden om te reserveren dus dit is echt zo veel beter! En even duur per maand, dus niet eens duurder dan hoe we het al sinds maart doen
De trui waar gekocht? Zie hm niet op de site
Of je quote de verkeerde persoon maar die trui is van Acne Studios.
Ik quote niemand verkeerd, ik zie dat de trui daarvan is maar ik zie hm niet op http://acnestudios.com/ staan vandaar dat ik het vraag…
Sorry ik las hm als H&M en iemand daar boven posten weer H&M hoodies.
Edit: https://www.acnestudios.com/eu/en/logo-print-hooded-sweatshirt-violet-pink/AI0070-ACY.html Daar is die schijnbaar uitverkocht
En op veel andere websites ook.
Ik zie de hoodie alleen nog op o.a.
Geen probleem!
Ohh thanks voor het opzoeken, heel lief! Helaas ondanks de sale toch nog erg prijzig haha helaas
Ik wil eigenlijk echt minder kopen dit jaar, en vooral ook meer tweedehands. Zeker geen kleding, want tegen de tijd dat ik het weer kan dragen is het seizoen waarschijnlijk toch alweer voorbij.
Maar dat is dus niet helemaaal goed gegaan. Het is in elk geval geen kleding…
Zonder nr 2 en mooie doos, want van Marktplaats.
Door die stomme ‘support your boekhandel’ dingen die gister overal opdoken. Dus netjes gekocht bij de lokale boekhandel, afgezien van Burnout, die heb ik als eBook.
@littlenumbers @Ovenschaal ja ik zat ook tussen twee maten in en heb de grootste gedaan, maaaaar achteraf had de kleinere maat ook best gekund, want ze vallen heel ruim.
Echt een mooie kleur die onderste blouse!