Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ah ja fijn! :raised_hands:t2: We deden altijd nog iedere week een goedkoop slot kiezen, maar dan moet je dat continu onthouden om te reserveren dus dit is echt zo veel beter! En even duur per maand, dus niet eens duurder dan hoe we het al sinds maart doen

De trui :heart_eyes: waar gekocht? Zie hm niet op de site

Of je quote de verkeerde persoon maar die trui is van Acne Studios.

Ik quote niemand verkeerd, ik zie dat de trui daarvan is maar ik zie hm niet op http://acnestudios.com/ staan vandaar dat ik het vraag…

Sorry ik las hm als H&M en iemand daar boven posten weer H&M hoodies.

Edit: https://www.acnestudios.com/eu/en/logo-print-hooded-sweatshirt-violet-pink/AI0070-ACY.html Daar is die schijnbaar uitverkocht

En op veel andere websites ook.
Ik zie de hoodie alleen nog op o.a.

2 likes

Geen probleem! :blush:

Ohh thanks voor het opzoeken, heel lief! Helaas ondanks de sale toch nog erg prijzig haha helaas

Ik wil eigenlijk echt minder kopen dit jaar, en vooral ook meer tweedehands. Zeker geen kleding, want tegen de tijd dat ik het weer kan dragen is het seizoen waarschijnlijk toch alweer voorbij.

Maar dat is dus niet helemaaal goed gegaan. Het is in elk geval geen kleding…

Zonder nr 2 en mooie doos, want van Marktplaats.

Door die stomme ‘support your boekhandel’ dingen die gister overal opdoken. Dus netjes gekocht bij de lokale boekhandel, afgezien van Burnout, die heb ik als eBook.

En een nieuw kussen, want de vulling komt uit mijn oude…

10 likes

@littlenumbers @Ovenschaal ja ik zat ook tussen twee maten in en heb de grootste gedaan, maaaaar achteraf had de kleinere maat ook best gekund, want ze vallen heel ruim.

2 likes

Love mijn laatste aankopen

25 likes

Echt een mooie kleur die onderste blouse!

2 likes

softcover Rhodia bullet journal

2 Pilot Frixion pennen 0.5 (Meer voor borduren maar kan ook in journal)

Via Penstore.nl

13 likes

31785df87787fa45ade0dd74b7261948

Deze beauties :heart_eyes:

18 likes

Het klinkt raar, maar ik vind die schoenen echt heel sexy door die beetje banana heel. :heart_eyes:

1 like

Deze zien er echt heel cool en stoer uit! Ben benieuwd hoe je ze gaat combineren :blush:

1 like

oeeh waar is deze van?

4 likes

zara sale! Vandaag binnengekomen. Vind m erg mooi maar hij is wel heull kort. Tot boven mn navel, dus kan m alleen aan met een hoge rok anders vind ik het too much.

Zowel de broek als de top.

9 likes

Wauw, waar zijn ze van?:heart_eyes:

1 like

s-l640

30 likes