Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Saaie aankopen, maar ze waren wel nodig (helaas)

10 likes

Een beetje een optimistische aankoop van Charlie Temple (model Paxton)

10 likes

Ik heb dezelfde superbra maat als de vorige keer genomen. Hopelijk zitten ze goed

3 likes

Door de ronde onderkant zou ik ‘m zelf niet gebruiken voor een laptop, maar ik weet ook niet hoe groot een kleine laptop is dus ik zou de afmetingen even opzoeken, het is de Wandler Hortensia en dan de grootste versie.

1 like

Heel benieuwd naar. Vooral omdat het iets eenmaligs is. Echt top dat ze alles zelf doet en er een deel van de opbrengst naar het epilepsiefonds gaat.

24 likes

Deze heb ik inderdaad ook gekocht! Ben heel benieuwd, sowieso leuk om weer eens een tijdschrift te kopen en blader altijd graag door kookboeken of de allerhande, dus dit leek me wel wat!

1 like

Ja precies! En hij komt binnen rond de periode dat ik met zwangerschapsverlof ga dus dan heb ik lekker de tijd om alle recepten te proberen. Heel benieuwd ook naar het BO-nus recept :joy:. Al heb ik zelf geen hond. Genoeg vrienden en familie om het voor te maken.

Heel leuk! Waar is dit van?

Fitbit Versa 3 :smiley: als upgrade van mijn versa 2. Deze heeft ingebouwde GPS waardoor ik hem wilde hebben

17 likes

Ben heel benieuwd!!! Die Gps lijkt mij ook super chill. Review je hem over een tijdje?? (Heb nu de lite en will met de tijd ook upgraden)

1 like

Vagabond! Model heet ‘Brooke’

1 like

Hunkemoller

Monki

Zalando, merk Lingadore

Geïnspireerd door @Calypso

27 likes

Ik wilde eigenlijk dit jaar minder make-up kopen :no_mouth:

22 likes

Omggg die blouse! :heart_eyes:

2 likes

Heeeel mooi! Heb je deze al eerder gehad? Is het het geld waard?

Waar is dat vest van? Ziet er heel chill uit

Via Vinted.

8 likes

Eindelijk een goede winterjas (die nepbontkraag gaat eraf):

Een praktisch maar wel erg chill cadeau voor m’n vriend:

Supplies voor het goud/zilversmeden:
31FoDmrcgVL.AC_SY400

soldeerdraaischijf_rond
+zilver en soldeerpennen

23 likes

Ik heb een travel size van het setting powder gehad, die beviel me heel goed en vond ik een heel mooi effect geven, maar ik heb een vrij droge huid dus of het bij een vette huid ook zo goed werkt, durf ik niet te zeggen. Het ambient lighting poeder heb ik in dim light in een palette zitten (dit is diffused light) en ik vind het effect zooo mooi en zeker het geld waard, maar die kleur is voor mij gewoon echt te donker. Moet zeggen dat ik ook wel heel wit ben hoor, MAC NC10 is nog iets te donker dus dat zegt denk ik wel genoeg :sweat_smile:. Deze kleur is een beetje een gok, volgens een aantal youtubers met ongeveer dezelfde huidskleur is deze heel mooi maar dat is nog even afwachten.

1 like

Ik overweeg de ambient poeder ook, maar vind hem zooooo duur. Zeker omdat het echt een finishing powder is en niet echt setting powder. Ben heel benieuwd hoe het jou bevalt, geef je tzt een review in het beautytopic?

1 like