Yes zal ik doen!
Dit paillettenrokje:
- Ja, het is kort maar yolo
- Nee, kan écht niet
0 stemmers
Ik zou het combineren zoals op de foto, met misschien nog een iets dikkere panty en zou het dragen om uit te gaan (als dat ooit weer mag). Ik ben trouwens bijna 30 mocht dat uitmaken in jullie oordeel.
Leeftijd maakt toch niet uit? Zeker houden als je je er sexy in voelt, het staat je goed!
Het klinkt alsof je hem wil houden, dus dan zou ik dat doen.
Mijn mening is trouwens niet dat het ECHT niet kan, maar ik vind hem wel erg klein ogen en daarom minder mooi
Dat vind ik ook, maar het eerste wat m’n moeder via Facetime zei was “je hebt niet meer de leeftijd voor dit soort dingen”. Vandaar dat ik het erbij zet.
Of iets ‘te kort’ is is staand lastig te zien, als je er in kunt lopen en zitten zou ik hem houden, wel voor een feestje, maar zoals je hem nu combineert vind ik hem top
Thx. Ik twijfel daar een beetje over, want ik draag normaal gezien nooit dat soort korte/kleine dingen (is niet echt mijn stijl). Qua maat zit het wel gewoon goed
@Zonnestraaltje Ja lopen en zitten en bukken kan perfect. Is redelijk stretchy qua stof, en als ik me buk om iets op te rapen is alles nog bedekt haha.
Ahnee niks van aantrekken, dat is typisch zoiets dat de generatie van onze ouders zegt. Zolang je er je goed in voelt kan ja alles dragen wat je wil, ongeacht leeftijd.
Drop op je gezicht smeren?
Waar is dat vest van? Ik heb besloten dat ik hem nodig heb
Uniqlo!
Beide items zijn van Harper & Yve! ( Gekocht via uncwardrobe)
Ohja ik heb die setting powder in travel size uit de bijenkorf advent calender en ik bak niks van make-up, maar het lijkt wel of ik airbrushed ben joh. Heerlijk.
Welke is het juist?