Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Wow rustaag. Ik val niet aan, ik probeerde te kijken waar het nu dan zit met oog op het bodypos punt.

Wat bedoelde je dan met je opmerking? Ik voelde me aangevallen, excuus. Blame it on de vermoeidheid.

Die slogan heeft niks te maken met Bodypositivity. Een lichaam hebben in wat voorn vorm dan ook zegt niks over Happy zijn of mooi zijn.

2 likes

Yes!!! Net zo blij als deze vrouw met mijn zitbadje. Gekocht van de bon uit mn kerstpakket. Dat wordt genieton!

32 likes

Dit gaat te ver offtopic, maar ik ben veel meningen en gedachten aan het herkaderen die verstoord zijn geraakt in de loop der jaren. Mijn hoofd is een chaos, daarom vraag ik uitleg zodat ik bolletjes gedachten uit elkaar kan halen en kan gaan kijken waar ik zélf sta

1 like

@Hippe_kikker

Ook hier een eetstoornis daar niet van, waar ik ook niet op in wil gaan. Maar internet heeft best wat antwoorden over bodypos. Maar ik snap nu dat mijn bericht “aanvallend” over kan komen, was niet zo bedoelt in ieder geval.

Zelfs hier een topic!

As we speak loopt de mijne vol. Ben er 6 keer in geweest de afgelopen 7 dagen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

M’n vriend vindt deze foto helemaal geweldig + hij wil iets nieuws voor boven de bank. Hij is volgende week jarig, dus heb als verassing dit wandkleed gekocht. Hoop dat hij hem mooi vindt.

22 likes


Nieuwe BuJo voor collages! Nu nog even foto’s printen

En ik moest aan de 20 euro komen, dus dan maar dit boekje

6 likes


:heart_eyes:
Gister voor het eerst gebruikt nu al zo blij mee!

71 likes

Vet! Ik heb die in mijn klaslokaal hangen en de leerlingen vragen er regelmatig naar. Bijzondere foto’s zijn het.

1 like

2 afvalgrijpers om mee te nemen tijdens het wandelen. Voornemen voor dit jaar is om vaker zwerfvuil te rapen.

Ik hoop dat dit een forumhype wordt xoxo

Op verzoek van @Twijfelaar: https://www.bol.com/nl/p/afvalgrijper-grijphulp-76-cm-afvalgrijpers/9200000049686407/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99__1_&bltgh=qEab7hi6pjnHHvWE9QJEkQ.1.2.ProductTitle

95 likes

Ik ben al meteen allerlei recepten aan het opzoeken. Wil heel graag vegan macarons maken.

Zie mijzelf echt al elke week wel een keertje bakken.

Voeg ff een linkje toe in die post dan :grimacing:

Edit

Hoe meer je er bestelt, hoe goedkoper het wordt. Wie neemt de distributie op zich? :rofl: Meteen flashbacks naar EGF :yum:

4 likes

Volgens mij kun je bij sommige gemeenten ook zo’n grijper aanvragen. Om deze hype even te stimuleren :partying_face:

1 like

Ik zou dit alleen al kopen om de afstandbediening te pakken van de tafel.

29 likes

Bij veel gemeentes kun je dit lenen. Dan leveren ze spullen thuis af zelfs volgens mij. Je krijgt dan knijpers en afvalzakken. Misschien nog makkelijker :slight_smile:

2 likes

Die is zo mooi. Als mijn rode ooit kapot gaat koop ik deze. Veel plezier ermee!

1 like

Bestelling geplaatst bij Mango:

18 likes

Haha lekker een besteltopic openen.

1 like