Show je laatste aankopen #7

Ik sta ook te springen om een review hiervan!

2 likes

Zal ik doen! Ik heb gelezen dat je ze in het begin enkele weken consequent elke dag moet dragen om resultaat te zien (ga ik 's nachts doen, want ik frons ook tijdens het slapen). Dus ik zal binnen 3-4 weken laten weten of ik verschil zie!

1 like

Lange laarzen die meteen goed zaten :heart_eyes: van Regarde Le Ciel, gekocht in de winkel Mano


Cleansing oil gekocht bij Ici Paris XL

Panty’s om uit te proberen van Zeeman en C&A

Cropped jasje van Weekday met korting :partying_face:

21 likes

36 likes

Weten jullie of er een topic is met wish list kadoos, die je graag zou willen hebben? Ben op zoek naar inspiratie om mezelf een kado te geven.

1 like
1 like

Thanks!!

Met korting via lookfantastic

7 likes

DolceGusto.PNG

https://www.kaffekapslen.nl/mini-me-3-dolce-gusto.html

Gisteren bij Hema in de winkel een servies set gekocht voor 15 euro. 12 delig. Zat een scheurtje in de verpakking dus kreeg 5 eurie korting. (En gratis stof) . Serviesset Amsterdam. Kan hem alleen niet vinden op de site. Anyhow, in het wit. Langzaam beetje bij beetje kom ik er wel ^^

22 likes

Heb je al een huisje?

4 likes

Nee, helaas nog niet. Heb wel verschillende aanvragen lopen.
Ben wel alvast dingen aan het verzamelen, dan hoef ik dat niet in één keer te doen op het moment dat het zover is.

6 likes

Heb je die revolutionplex al eerder geprobeerd? En ben je er tevreden over? Scheelt wel echt heel veel met olaplex zo te zien.

1 like

Nee, nog niet. Maar @BiloxiParish is enthousiast en daarom heb ik het ook gekocht. Ben heel benieuwd!

Fluffy sokken van Uniqlo. Ze zijn zo zacht en lekker warm :heart_eyes: binnenkort denk ook wat truitjes van de heattech lijn bestellen.

21 likes

Gekregen :sunglasses: Aanraders om als eerste te maken altijd welkom

17 likes

11 likes

Fluwelen pufferjacket voor de helft via Zalando van Tommy Hilfiger

Salt & Pepper klok

27 likes

Hopelijk motiveert deze fles me een beetje om water te gaan drinken

21 likes

15209080--02-300-400

Tommy en Only

30 likes

Hij is in ieder geval super mooi!

2 likes