Is dat positief of negatief? (serieuze vraag, ik heb hier geen verstand van maar wil wel graag meer op kwaliteit gaan letten)
Van H&M Conscious, alleen dan uit de winkel met 50% korting en nog 5% member korting. Precies wat ik zocht
Ohh hahaha sorry ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik
Ik hoop dat ze lekker lopen, ik had platform sneakers met panterprint besteld van Nike maar die liepen voor geen meter helaas!
Leuk! En lekker match met de planner van sanny🤪
Wow wat een lage prijs voor zo’n mantel, ook al zonder de kortingen
Ja vond ik ook! Ziet er wel echt mooi en stevig uit, ben benieuwd of ie ook mooi blijft!
Heb ze vandaag binnen gekregen maar mijn uit proportie kuiten passen er dus niet in ondanks dat hij verstelbaar is. Heb nu maar een paar uit de UK besteld met een wide fit waar ze wel in moeten passen. Hopelijk bevallen ze mij net zo goed als jou.
Was bang dat ze er heel lomp uit zouden zien, maar valt echt super mee. Positief verrast.
Ik heb deze ook en ben er enorm blij mee! Echt een aanrader. Hij valt wel heel erg oversized, maar vind dat juist leuk.
ooh echt mooie!!
Oh wij hebben deze ook!
Suuuper tevreden mee, we hebben vogels en konijnen in huis en alles qua haren/veren en verdwaalde hooitjes kan ie aan!
Love de kleuren
Wat mooi
Het bleek dat m’n vriend al mega enthousiast was om een lavalamp in huis te halen en al research had gedaan. @anon91169173
Dus voila, een lavalamp van de originele maker haha.
Nu wil ik dit ook.