Show je laatste aankopen #7

De crème voelt wel heel gek tbh

3 likes


Levi’s 724 high rise straight. Eindelijk een spijkerbroek die goed zit! Heb hem tot nu toe bijna elke dag aangehad, echt kan mijn geluk niet op. Denk dat ik er nog een ga kopen!


De laarzen van tamaris. Beinvloed door hier. Vind ze echt fantastisch, zitten lekker ook. Eigenlijk wil ik nu een paar in een lichtere kleur…


Vast voor volgend jaar!

11 likes

Dit boek omdat Kang nu bij Buitenhof zit en ik vind het machtig interessant. Eens kijken of dit me eindelijk doet besluiten om Facebook te verwijderen

6 likes

Love die sweater van Teym. Ik kende het merk nog niet, jij wel? Of zijn dit je eerste artikelen?

3 likes

164,- maar misschien wisselt de prijs wat? Ik zie hem nu op Amazon voor 169 via deze link (scheelt niet echt met bol nu)

2 likes

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m01989703/01989703

In de winkel besteld. Hopelijk passen ze :sweat_smile:

10 likes

Ik heb er al een trui van! Zijn echt geweldig, zitten lekker en pillen niet :+1:t2:

3 likes

Ik ben gezwicht, @Friemel! Ook deze kleur :slight_smile:

17 likes

Mijn trui van Teym heb ik al een paar jaar en is echt mijn favo! Als mijn portemonnee het toelaat koop ik er nog een paar kleuren bij. Ik vond de kleuren die jij kocht erg mooi @Summer! Heb trouwens precies dezelfde muts :blush:

5 likes

Dr Martens Masha via vinted

59 likes

Stalker alert want zag het resultaat van je vorige shopsessie. Vette schoenen zeg! Staat leuk onder die jurkjes die je hebt gekocht

2 likes

Helemaal geen stalker alert. daar had ik nog niet eens aan gedacht!!! Hele goede van jou!
Wil wit al een tijdje proberen maar vind het te duur met martens om “te proberen”. En met schoenen van de van haren is ook niks mis.
Hoop alleen dat steunzool/wreef er in kunnen.

2 likes




12 likes

Alvast gekregen voor m’n verjaardag:


Horloge

En zelf gekocht:

13 likes

Oooh heel leuk! Waarvan zijn deze kledingstukken?

4 likes

Ik wilde het niet vragen want arghdgwhe. Fijn dat jij het wel wilde vragen☺️

2 likes

En @SemM
Dankjewel!! Ik had het er niet bij gezet omdat de etiketjes zichtbaar waren :sweat_smile: (sorry dat ik nu deel uitmaakte van een forumergernis haha) maar ze zijn allemaal van Norah!

5 likes

@TheOne volgens het label Norah.eu

4 likes

Ow daar moest ik echt even heel goed voor inzoomen haha, dank je!

1 like

Ik heb dat telefoonhoesje ook en ik vind m echt mega chill! Fijnste die ik heb gehad ooit

1 like