Show je laatste aankopen #7

9 likes

Neen nog niet. Heb oog voor een leren broek maar die is momenteel uitverkocht. Als die er terug is dan bestel ik die top.

2 likes


Nu met fijne korting, van La Redoute

12 likes

Aangezien mn andere blousje blijkbaar niet word verstuurd heb ik een andere gekocht.

29 likes

Ik ga die niet eens opzoeken want ik weet niet hoe ik mn nier moet verkopen via het dark web.

1 like


Bij het aantrekken was vrijwel meteen duidelijk dat ik dit alles nodig heb in mijn leven. Alles zara.

49 likes

image
image
2 paar laarzen


Hier heb ik ze beide aan een voet aan hahaha


Winterjas van Otto, maar dit was een cadeautje. Oh merk is Alpenblitz.


Deze broek bij de Costes, midrise flare. Écht wat een goede flatterende broek bij mij zeg. Mijn kont ziet er goed uit in deze broek niet te doen.

25 likes

Ik heb gisteren dezelfde gekocht, zoooo mooi. :heart_eyes:

1 like

Als je dacht dat stiletto-hakken pijn doen aan je voeten dan moet je je voeten eens in deze krengen proppen :angry: De verkoopman zei zelfs: 'oh maar je kunt er nog op lopen dus zoveel pijn kan het niet doen", terwijl ik met opgekrulde tenen op m’n tanden beet.

Maar goed ze lopen uit en je hebt ze nu eenmaal nodig om een muur op te klimmen, dusseee:

13 likes

Echt haat aan deze schoenen. Ik heb maar een paar keer geboulderd, maar dit is wel een van de redenen waarom ik het niet zo tof vond.

1 like

25 likes

Ik heb echt lang op spitzen gedanst vroeger en ik ging laatst een keer met mijn vriend mee boulderen en Omg mijn tenen voelden gewoon precies zoals in mijn spitzen tijd, echt vreselijk!!!

2 likes

Staat je goed! :heart_eyes:

2 likes

Adventkalender voor mijn konijnen :relaxed:

41 likes

Dat uitlopen is echt een leugen :sob::sweat_smile:

2 likes

Huh maar waarom doen ze dan zo’n pijn? Zijn ze heel hard of zo? (Het plaatje ziet eruit als flexibele waterschoenen maar dat zal wel niet)

2 likes

Ja ze hebben een vrij stevige rubberen zool, maar ze doen vooral pijn omdat je ze dus heel strak hoort te kopen. Je tenen horen dus echt gekromd erin te zitten, dan kan je beter op hele kleine steentjes staan.

@California jaa dat kan ik me echt goed voorstellen ja! Ik dacht ook al, volgens mij is dit hoe spitzen ook voelen

4 likes


16 likes

Pusheen😍

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show je laatste aankopen #7 (Deel 3).