Show je laatste aankopen #8

De discussie wordt voortgezet vanaf Show je laatste aankopen #7 - #5156 door Autumn.

Eerdere discussies:

4 likes

@Autumn jaaaa cute toch!!! Ik kon het niet latennn. Large heeft soms echt leuke pusheen spullen.
Heb ook echt zin in die trui van TOP.

5 likes

Ik heb die broek van @Nysmn ook en kan dat gedeelte over een goede kont bevestigen!

2 likes

Dit pak in twee maten van de Zara (want altijd de vraag of iets past bij de Zara).

46 likes

Mooie kleur!

4 likes

en in de zoektocht naar het perfecte zwarte t shirt:

6 likes

25df5ebd-df3d-471f-8ebe-379a00c441c4_1544701_CUSTOM

Concertkaartjes voor Porcupine Tree in de Ziggodome voor volgend jaar. Ik denk echt mijn favoriete band alltime, die ik nog nooit live gezien heb. Ik heb hier echt zo afschuwelijk veel zin in. Ben HYPED

9 likes

27 likes

Jaren niets meer bij ze gekocht maar deze broek van Esprit voldoet aan al m’n eisen:

15 likes

Jaaa ook mijn laatste aankoop😍 Zo blij dat ze weer gaan touren na zo’n lange tijd, can’t wait!!

1 like

Haha ik dacht even dat esprit ging toeren

9 likes

Lacoste via Zalando Lounge, vind dit model zo fijn zitten en ook ‘mooi’ genoeg voor onder casual rokjes en jurkjes in de zomer, is al m’n 5e paar.

9 likes

Gisteren gepast maar ik kom er helaas niet in (zonder steunzolen wel), had nog net een maatje groter moeten hebben maar die is er niet. :frowning: mocht iemand nog tips hebben voor zulke schoenen rond die prijsklasse voor iemand met steunzolen. pls let me know.
Heb even geen zin om geld neer te leggen voor Docs :’)

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts: (in M/L)
Hema

25 likes


:smiling_face_with_three_hearts:
Nog 3 te gaan en dan is serie 3 compleet

14 likes

Wat een leuk jasje heeft ze aan

4 likes

Heb je toevallig een linkje van die onderste trui?

1 like

Jaaa haar tweede outfit is ook zo leuk :open_mouth:

2 likes

Hoeveel heb je er nu in totaal?

2 likes

Euh… 6+6+3+3+3… euh 21? Denk ik :flushed:
Ik spaar niet de cheer en winter break collectie, moet nog 3 uit series 3 en 6 poppen moeten er nog in Nederland uitkomen. Al had MGA daar wel een persdag met influencer kinderen gehouden. Zodra dat niet meer mag moeten ze mij maar uitnodigen, want ik heb die poppen harder nodig!

2 likes