Show je laatste aankopen #7

Een mini vakantie in eigen land met me boo volgende maand :smiling_face_with_three_hearts: een sjieke hotelkamer dus.

28 likes

Ah, dus toch nog een kamer weten te scoren bij Schiphol Airport Hotel!

6 likes

Nothing but the best for my trophy husband!

3 likes

Wat is dit allemaal?

Borduurringen in verschillende maten en garen voor het borduren :blush:

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/omatopic-2/

:wink:

1 like


Jurkje van loveandconfuse

18 likes

Van armedangels

21 likes

Eindelijk voor een normale prijs op Amazon:


En wat vinted dingen van de laatste week, hopelijk komt alles aan.




23 likes

Vaderdagcadeautje voor mn vriend.

Past wel bij dit weer :sob:

18 likes

afbeelding
Had een mooi mondkapje nodig dus een paar besteld via Etsy. Zit dit erbij, hoe lief :pleading_face:

40 likes

Waar heb je ze besteld en zit je goed? Ben na een jaar mn wegwerp wel zat :sweat_smile:

Hier: Trinkets notions & fripperies handmade in by TheTartanDragon

Ze heeft 2 verschillende modellen, ik heb die met neusklem, zit goed!

4 likes

Dankjewel, wat een mooie stofjes :relaxed:

2 likes

Ik heb voor het eerst besteld bij Shein! Drie sportpakkies, omdat ik inmiddels al bijna een maand bezig ben met dagelijkse at-home workouts, en het met maar één goedpassende legging een beetje vervelend begon te worden. Ik ben positief verrast door de kwaliteit! De stof is lekker dik en rekbaar, en de leggings zijn squatproof. Ongetwijfeld ruk vergeleken met betere merken, maar de prijs is in vergelijking dan ook wel HEEL erg laag. De tops hebben allemaal padding, maar die heb ik er voor het passen nog uit gehaald. Ik ben 1,68 m en redelijk breed gebouwd (grote borstkas, brede schouders, cupmaat E) en heb maat S gekocht.

Aanfoto's en links

KLIK

KLIK

KLIK

De schoenen zijn Nike Flex Essential TR!

32 likes

24 likes

Mooi !

Heb je bij Shein kans op invoerkosten/douane kosten ?


Deze 2 via ANWB, even proberen welke het fijnste is. En misschien houd ik ze ook wel allebei als het bevalt, altijd handig voor lange auto- of treinreizen of vakanties.

8 likes

Deze trui besteld nadat ik hem hier in dit topic zag! Thanks voor degene die hem ook heeft haha, ik weet niet meer wie het was. Is ie bij jou al binnen en zit ie goed?

23 likes

Ik heb deze echt al lang op m’n favorietenlijstje van Zalando staan. Denk dat dit een teken is dat ik hem moet bestellen :grimacing:

2 likes