Show je laatste aankopen #7

Paaaars

9 likes

Shirt is perfect. Broek kan net dicht met de knoop maar niet de rits.
Zit in twijfel om hem terug te sturen of te houden (aangezien er toch nog kilo’s af moeten en ik daar weer beter actief mee kan zijn nu de sportschool open is). Maat groter is uitverkocht. :frowning:

Voor vriend, want hij is echt een mega LoL-fan.

8 likes

Thanks! Helaas net te laat, maar ga het in de gaten houden :smile:

Zara

3 likes

Ooh waar heb je dit gekocht? Mijn broertje is ook fan

2 likes

Uniqlo heeft een League collectie atm :heart_eyes:

5 likes


Wilde eigenlijk wachten tot mijn loon echt op mijn rekening stond dinsdag, maar de gratis pouch actie is alleen vandaag nog geldig, dus heb het via PayPal gedaan.

18 likes

Waar is deze van?

2 likes

Het merk Dutchbone en dan via Fonq☺️

2 likes

Half jaar over getwijfeld, uiteindelijk toch maar gekocht :money_mouth_face:

8 likes

Die shirts staan wel alleen bij de mannen sectie? Ik haat dat zo. Alsof vrouwen geen league of legends spelen? Hallo ik wil ook een poro shirt maar dan een beetje een goede fit ja :mad:

2 likes

Haha altijd hetzelfde gezeik toch? Ik koop dan gewoon een grote maat en knoop m’n shirt op. Standaard look met al m’n bandshirts inmiddels :sweat_smile:

1 like

haha dat is waar en same, maar alsnog vind ik het kut. Ik erger me gewoon in het algemeen aan dat stomme idee dat vrouwen niet gewoon van games kunnen houden, behalve als het de sims of stardew valley of animal crossing oid is. Niks mis met die games maar ik wil ook gewoon opties en respect :sob:

5 likes

Ja zo stom! H&m heeft nu ook 3 LoL shirts maar ook alleen mannen :roll_eyes:.

Mocht je echt graag een willen met een strakkere fit zou je op redbubble kunnen kijken, daar hebben ze voor bijna alle games vrouwen en mannenshirts

3 likes

Haha is absoluut waar hoor, is zeker een grote ergernis hier ook. Je moet voor de lol eens kijken naar de Uniqlo x AC collectie die eraan komt, opeens allemaal vrouwenshirts:
https://www.uniqlo.com/us/en/ut-graphic-tees/animal-crossing

Maar goed zelfde geldt dus voor bandshirts of shirts van anime enzo. Sowieso het hele idee van gendernormen zuigt.

@nightlife ik dus kijken naar de League shirts van de H&M, hoezo wordt Yasuo zo gefocussed??? Boos hier. TWEE SHIRTS EN TWEE HOODIES TER ERE VAN HEM. Slaat helemaal nergens op.

4 likes

Labels:
1998: “Jullie willen ook shirts voor vrouwen?”
2003 “Hier heb je een girlie met het bandlogo in formaatje ik-heb-een-bril-nodig naast het assortiment van 60 herenshirts.” Girlie is na een keer wassen maatje babypop.
2005: “We hebben meer merch voor vrouwen zoals een biniki en een slabbetje voor de beeb.”
2021: “Hier heb je 3 shirts voor vrouwen, een met het bandlogo, een met de cover van de nieuwe plaat en nog een shirt in een kutkleur die niet zwart is, bijvoorbeeld diareebruin, enjoy!”.

1 like

Ja echt he! :sob: en waarom alleen die spirit blossom en niet de rest

2 likes


Vorige week ging mijn oude fohnborstel kapot en nu heb ik mooi wat cadeaubonnen die ik via asr vitality gespaard heb kunnen gebruiken👌🏽

12 likes

Oh die ziet er interessant uit. Gelijk ook besteld hahah!

2 likes