Show je laatste aankopen #7

Waar heb je het parfum vandaan? Met korting toevallig? :innocent:

jaaa, hier: Zadig & Voltaire This Is Her Eau de parfum kopen | Superwinkel.nl :biggrin:

3 likes

Op de bolle webwinkel is ie nog meer afgeprijsd! (wel de grote fles)

image

Ben benieuwd of ze in mijn kinderlijk kleine oren blijven zitten en of ik het waard ga vinden. Komen vanmiddag al binnen.

2 likes

Mochten ze niet passen: beats bij dre heeft ook zoiets en daar zitten verschillende hoesjes/maten bij

2 likes

Thanks voor de tip!

1 like

Namens iemand met kleine oren; die van mij zijn toevallig gisteren binnengekomen en ze zitten goed :relaxed:

3 likes

Pluizig haar is vaak een indicatie van krullen :relaxed:. Aangezien je al golven hebt denk ik dat je best wat krullen tevoorschijn kan toveren met een Curly Hair routine! Als je interesse hebt kan je een kijkje nemen in het krullen topic :smiley:

3 likes

heb je ervaring met die zonnebrand?

afbeelding

Een gesigneerde anniversary hardcover editie van The Song of Achilles van Madeline Miller. :star_struck:

19 likes

Oeeeh van waar? :heart_eyes:

Amazon!

Dit is hem

2 likes

Wel met een belachelijke lange levertijd helaas.

35 likes

Heel vet! Ik ga eens kijken of ik m ergens anders dan amazon kan vinden.

Het lijkt er op dat Blackwells hem ook gaat verkopen!

https://blackwells.co.uk/bookshop/search/isbn/9781526648914

Alleen lukte dat nog niet, vandaar dat ik voor nu maar Amazon gedaan heb. Is misschien iets om in de gaten te houden!

2 likes

Wat??? Has my life been a lie???

6 likes

nee nog niet, ik zal je mijn ervaringen laten weten!

2 likes

Plastic plas-stick :clown_face:

13 likes

Aaaah thnx! Dit maakt me echt heel erg blij. Ik ga ze nu direct bestellen. :smile: super chill dat het zo goed werkt!

1 like

Ik heb het ook besteld. Vooral tijdens werk gaan al mn pennen en als niemand kijkt ook mijn nagels eraan.

2 likes