Show je laatste aankopen #7

Mn skincare was op en deze zijn zó fijn

image

12 likes

Oh, waar? Of tweedehands?

Steampod 3.0. Na jaren lang twijfelen over een steampod nu toch eens de knoop doorgehakt. Hopen dat het echt zo goed werkt haha

23 likes

Daar ga je geen spijt van krijgen :ok_hand:

2 likes

Beste stijltang ooit

2 likes

En @Daelyss jullie hebben helemaal gelijk! Ik heb het net getest en wauw het gaat super snel en het haar wordt zo shiny :heart_eyes: met mijn normale stijltang duurt het zo lang voordat het een beetje soepel en glanzend wordt. Blij mee!

37 likes

Heb je van jezelf krullen?

1 like

Nee geen krullen, wel dik pluizig haar met golven!

21 likes

De kat :heart_eyes_cat:

17 likes

Oh wel echt een verschil zeg. Mooie kleur ook!
Ik wil eigenlijk de Dyson stijltang maar vind hem zo duur. Nu ik dit resultaat zie ga ik even op deze stijltang googlen … thanks!

2 likes

Nu kan ik serieus aan de slag :es:

21 likes

Is de chitang hype voorbij haha of zijn het echt twee hele andere stijltangen?

1 like

Ik heb ook een chi ja! Maar deze steampod heeft een waterreservoir in de tang, dus het is meer een soort stomen van het haar? Schijnt dat die methode beter voor je haar is ook! En ik vind het oprecht veel sneller werken dan de chi!

4 likes

(Preorder)

13 likes

ik heb niet besteld bij mymuesli maar wil toch even mijn ervaring delen: ik heb dit altijd gehad. Eerste keer besteld een jaar voor corona, toen had ik 2 maanden vertraging. Daarna nog een paar keer en het snelst dat ik mijn bestelling binnen had was volgens mij 3 of 4 weken na bestelling. Sindsdien laten ze me ook niet meer met rust qua kortingscodes enzo dus mocht iemand die willen, ik heb er elke week wel een nieuwe bij (ja, ik moet me afmelden). Elke keer als ik er dan over mailde kreeg ik weer een hele lange uitleg over waarom het zo lang duurde maar ik vond het eigenlijk ook wel gewoon heel kut elke keer haha

3 likes

Bij mij is het verstuurd, zeggen ze. Ben benieuwd.

1 like

De afgelopen twee maanden helemaal los gegaan met de sale, want ik verlies dan blijkbaar ineens mijn ruggengraat.

Toral muiltjes met 70% korting

Arizona Love sandalen

Stine Goya jurk met 70% korting

Zara jurk

Ganni jurk

Essentiel Antwerp tas

27 likes

Haha dit ben ik! Veel plezier ermee!

62 likes

en tickets voor the war on drugs in de ziggo (op 22 april 2022 pas) in de presale!

8 likes

Net dit merk ontdekt en de oranje vaas gekocht van Urban nature culture

33 likes