Nikes passen overal bij 
waar en wanneer draag je zulke schoenen?
Altijd eigenlijk
ah oke, ik dacht dat ze voor een bepaalde sport oid waren. 
Ja, deze zijn voor trailen (hardlopen onverhard)! Haha, sorry snapte de vraag niet goed.
Ahh ideaal zo’n ding! Mag ik vragen hoeveel zoiets alles bij elkaar heeft gekost? (Heb je het ook laten installeren?)
2200 € inclusief installatie.
Letterlijk mijn hele woonkamer en terras lager onder de mannen hun spullen. Echt niet zo eenvoudig om zelf te doen.
Ze hadden een boor van 1 m lengte bij, gewone boren, verschillende soorten kabels, gootjes voor de kabels, koperen leidingen en Kniptangen, een fles N2 -gas om de systeem druk te checken, …
Het was een werkman en jobstudent en ze zijn meer dan 4 uur bezig geweest. Doe je niet gauw zelf.
Aah ja, best een flink bedrag maar dan heb je ook echt iets. Nee had niet verwacht dat het makkelijk zou zijn (maar had ook geen boor van een meter verwacht wow!)
Ik ook niet, maar ook wel logisch als je schuin door een buitenmuur moet boren.
Heee wij hebben hem ook vandaag gekregen!
@chasingrainbows die van ons was 1500 met installatie, misschien maar net waar of in welk huis je woont. Bij ons 1 man die een hele dag bezig is geweest
Haha, ik had dus die muesli besteld voor die gratis beker. Heb ik net na 11 dagen m’n muesli gekregen, zonder beker
dus ik even een nette mail erachteraan gestuurd. Krijg ik dit terug:
Whawha, lieve muesli vriend
beetje overdreven. Geef me mijn beker!
Sowieso dat ze met zijn tweeën zijn 
Jezus ik ken dit hele bedrijf niet maar die agressief-defensieve houding van hen (“ja maar we zijn een familiebedrijf!!” “maar we zijn op vakantie, echt nodig howwrr om de batterijtjes op te laden”) kan ik echt niet trekken.
En wat doe jij voor de kost?
Ik help mensen met hun muesli vraagstukken!
Zo heb ik een boeket via bol besteld van Droogbloemen.metSfeer. Ik had een mail gestuurd met de vraag waarom er zoveel bloemen geknakt waren/slap (gingen) hingen etc. Dat leek me juist niet de bedoeling van een droogbloemenboeket (als in, geen water geven yeah). Kreeg ik terug: dan haal je die bloemen eruit, dan heb je weer een frisse bos. Dát is toch geen oplossing (geven)??
Nog altijd minder irritant dan "Haaay babe’ op een kaartje bij de aankoop van een paar schoenen. 
Longchamp
H&M (geïnfluenced door iemand hier maar weet niet meer wie)
Uniqlo
Brandy Melville (truitje)