Show je laatste aankopen #7

Ik ook niet, maar ook wel logisch als je schuin door een buitenmuur moet boren.

2 likes

Heee wij hebben hem ook vandaag gekregen!

@chasingrainbows die van ons was 1500 met installatie, misschien maar net waar of in welk huis je woont. Bij ons 1 man die een hele dag bezig is geweest

3 likes

Haha, ik had dus die muesli besteld voor die gratis beker. Heb ik net na 11 dagen m’n muesli gekregen, zonder beker :rofl: dus ik even een nette mail erachteraan gestuurd. Krijg ik dit terug:

Whawha, lieve muesli vriend :face_vomiting: beetje overdreven. Geef me mijn beker!

36 likes

Sowieso dat ze met zijn tweeën zijn :joy:

7 likes

Jezus ik ken dit hele bedrijf niet maar die agressief-defensieve houding van hen (“ja maar we zijn een familiebedrijf!!” “maar we zijn op vakantie, echt nodig howwrr om de batterijtjes op te laden”) kan ik echt niet trekken.

20 likes

En wat doe jij voor de kost?
Ik help mensen met hun muesli vraagstukken!

21 likes

Zo heb ik een boeket via bol besteld van Droogbloemen.metSfeer. Ik had een mail gestuurd met de vraag waarom er zoveel bloemen geknakt waren/slap (gingen) hingen etc. Dat leek me juist niet de bedoeling van een droogbloemenboeket (als in, geen water geven yeah). Kreeg ik terug: dan haal je die bloemen eruit, dan heb je weer een frisse bos. Dát is toch geen oplossing (geven)??

8 likes

Nog altijd minder irritant dan "Haaay babe’ op een kaartje bij de aankoop van een paar schoenen. :joy:

1 like

Longchamp

H&M (geïnfluenced door iemand hier maar weet niet meer wie)

Uniqlo

Brandy Melville (truitje)

11 likes

Shopping night bij douglas. Ik vind deze verpakking echt heel mooi

8 likes

Die geurstokjes hiervan zijn ook echt :star_struck: mijn favo geur voor in huis

Waar heb je deze broek vandaan?

Ja he :drooling_face:. Ik had eerst het kleine flesje, zat ooit in een pakket waarvan ik de andere spullen vond stinken haha. Maar deze bleef echt lekker, dus het was tijd voor de grotere fles!

1 like

Hier staat hij tussen: Broeken & leggings – Hipvoordeheb.nl. Zijn allerlei varianten van, ik heb er al 2 want kan sinds de hele coronathuiswerkperiode echt niet meer dealen met spijkerbroeken haha.

5 likes

M’n airpods hebben het na vijf jaar opgegeven dus ik vond het wel tijd voor een upgrade😬

15 likes

Oh wow dats wel een verschil. Wel een officiele site? Want heb gelezen dat er veel namaak in de omloop is

Haha verrassing op het eind. Heel leuk!

3 likes

Ik ben vandaag gaan shoppen… Kan wel zeggen dat ik geslaagd ben. IDeal of Sweden en onderste jurkjes afgelopen week al besteld. Sorry voor het scrollen alvast :grin:

C&A
+High rise zwart shortje die niet op de site staat

H&M:

Het roze hoesje+ketting en nog een telefoon houder voor in de auto. Allemaal iDeal of Sweden

Hunkemöller bikini topje

Primark
Zwarte zakje is een panterprint strandtas. Zwarte stapeltje zijn twee bikershortjes en een simpel zwart hemdje.

30 likes

Oeeeeh Velvet Touch lijkt me heel mooi!

Van Twothirds

30 likes

Ze zien er alleszins leuk uit op de foto’s inderdaad :blush:

2 likes