Nee niet per se hoor! Maar ik gebruik ze heel veel en ben er dan ook niet super zuinig mee en dan komt er pen op of ze schuren tegen mn broek jas fiets of wat dan ook en dan denk ik al snel hmm ja kan niet meer echt naar de kringloop (ja heeel zonde I know)
@California ja ze sturen hem dan wel op maar is gratis
Mooie tas zeg! Nice
Jeej besteld! Bedankt
Zou dan eventueel effe nog proberen. Met Chrome heb ik op pc dat ikstandaard niet kan inloggen. Probeert een venster naar boven te halen welke niet komt. Anders weet ik het ook niet
Was qua lengte wel echt petite, je kon lengtemaat 26 en 28 kiezen. Ga ze alleen terugsturen want vind het me toch niet staan.
Deze zijden tops van s.Oliver voor maar € 15 per stuk:
Had 'm al in marsalarood en die bevalt goed:
En deze broek van H&M maar dan in zwart, een viscose- en linnenmix, voor maar € 13 in de sale
Oh die tops zijn heel mooi! Naar zoiets was ik nog op zoek. Zijde draagt ook fijn.
Mijn aankoop is dit jurkje van Linenfox:
Trek die broek net aan om te passen en denk; goh wat zit dit ruim zeg. moet ik dan toch een nieuwe maat al? Kijk ik in het label… hebben ze me een maat groter opgestuurd.
Broek is lekker stretchy dus die gaat retour. Gelijk 2 besteld in de goede maat.
Het is gelukt met een oud account. Heel apart. Maar heb mn dingen kunnen bestellen.
Dit is zo bijzonder! Mijn oma had buikvlieskanker dus we wisten dat ze zou komen te overlijden. Ik heb in de weken voordat mijn oma stierf namens mijn moeder (boek was Mam, vertel eens) samen met haar het boek ingevuld. Ik stelde de vragen en schreef het op, want dat kon ze zelf niet meer. Ik ben zo dankbaar dat ik dit heb gedaan want ik ben zoveel dingen over haar te weten gekomen waar we het anders nooit over zouden hebben. Ze vertelde ook wat haar lievelingsbloem was en die heb ik op m’n arm getatoeëerd na haar dood. Echt werk van maken, want het is erg waardevol
Heb er overigens niet meer ingekeken na haar dood, maar naar aanleiding van jouw post ga ik hem opzoeken.
Oh ik heb hier ook laatst naar gekeken, maar dan voor mijn vader en moeder. Heel leuk!
Gegeven tijdens Kerst 2019, mama is er sindsdien mee bezig. Er staan veel intieme en persoonlijke vragen in. Mega interessant, maar die vragen dus om meer tijd. Ik heb vooraf het boekje doorgenomen, voorin zelf een briefje toegevoegd en bij sommige vragen tekst toegevoegd als: “Ik kan me voorstellen dat deze vraag gevoelig ligt. Voel je vrij deze over te slaan.” (zoiets) of “Hier ben ik echt benieuwd naar.”
Goed idee . Ik heb hem 5 jaar geleden aan mijn oma gegeven en na haar dood vond ik hem (deels ingevuld) weer terug toen we het huis gingen opruimen. Heel waardevol!
Deze via Marktplaats kunnen vinden
Mooi, die jurk! Ik draag helemaal nooit groen maar wil 'm ook bijna kopen haha
Nou heb je een Lee-la muts
Weet je wat mooi past bij die obsessie? Lila haar