Show je laatste aankopen #7

Ik snap echt niet hoe DHL nog kan bestaan, wat een klotebedrijf is dat toch

3 likes

Wat stom! DHL is inderdaad zo kut. Maar is er ook geen pick up point in de buurt?

Vreselijk toch! Bij ons gooien ze sinds kort de pakketje gewoon op een hoop in de portiek zonder aan te bellen. Echt aso. Maar misschien moet dit in het pakketjesirritatie topic haha

Die is ook van Made!

Bij boozyshop. Deze allemaal nog nooit geprobeerd. Wel goede recensies en ik zoek nog steeds de juiste producten dus dit maar eens proberen.

8 likes

Saaie uitzet aankopen want over een paar weken m’n eigen appartement. Alles met korting bij Blokker en Wehkamp.

!

Gastendoekjes gekocht bij Loods5 :leopard:

31 likes

Heb je al een stofdoek?

9 likes

Ohh welk model is dit? Zo lekker zoet

Toch geen louis

48 likes

Het is DM9465-001 maar ik had wat tijd over en was bij nieuw binnen aan het rond kijken :smiley:

1 like

Deze vind ik zo fijn, heerlijk licht zijn ze en je hoeft er niet te voorzichtig mee te doen. En bestendig tegen de regen :sunglasses:

2 likes

Vind ik persoonlijke mooier dan menig Louis! En love ‘em, toen ik nog een leven had voor corona gebruikte ik die supervaak! Tipje: met fietsen oppassen als ie aan je stuur hangt, zo zijn bij mij de hoekjes wel een beetje verneukt. Te vaak tegen het wiel gekletst.

11 likes

Meer mensen last dat ze niet bij hm kunnen bestellen. Elke keer moet ik weer inloggen of is m’n mandje leeg. Zo irritant al een week ofzo

Hahaha serieus nog niet gekocht :rofl: Ik had beter moeten weten om m’n naam eer aan te doen.

1 like

Koop een plumeau, heb er vandaag veel spinnen mee naar buiten gekregen, handige dingen

1 like

Via pc had ik dat laatst wel maar ging ik met dezelfde browser op mijn mobiel, was er niks aan de hand.

3 likes

Ja dit is mn vierde al! Maar ik gooi ze altijd weg als ze kapot gaan en dat meisje schrok zich dood hahah @mikselke hoekjes repareren ze gratis! En @Oprah neehoor, maar dat duurt nog wel even! Deze kon ik zo meenemen, hahaha

4 likes

Ik heb het via de app en site geprobeerd op m’n tel. Zal nog een keer op de laptop proberen.

1 like

Gaan ze zo snel kapot? (Afgezien dan van hoekjes?)

hoekjes repareren ze gratis?? omg my life has been a lie

3 likes