Show je laatste aankopen #7

Ben heell benieuwd wel fotootje plaatsen als ze binnen zijn!!

2 likes

Wat verklaart een hoop?

1 like

:joy:

1 like

Wow gelukkig heeft de moeder maffia geen wapens want anders waren er veel doden gevallen voor hemmal neks.

11 likes

Je gedraagt je echt alsof iemand hoogstpersoonlijk jouw eigen baby de reïncarnatie van Kim Jong-Il heeft genoemd ofzo, echt ontzettend overtrokken.

26 likes

Dafuq is going on

8 likes

Hahahaa :joy:

Over humor en sarcasme gesproken?

Maargoed ik zal maar snel niets meer zeggen anders wordt de boel hier zo ook gesloten :zipper_mouth_face:

De MOKro maffia

:clown_face:

8 likes

Dit noemen ze ook wel ‘een persoonlijke aanval’.

6 likes

:rofl:

Wat is er mis met jou vandaag?

2 likes

Ik zal wel ongesteld worden ofzo.

Doe je dan even je tampon recht :innocent::joy:

9 likes

Nee, “het” wat je even uitgepoept hebt, aardappel, gremlin over iemands kind zeggen is nou ook niet leuk ofzo.

En als iemand kinderen zo haat en dan zelf lego koopt is dat best wel ironisch toch. En een beetje grappig.

1 like

Dat ging over zand in de kut. :crazy_face:

2 likes

Alleen is er nooit gezegd dat iemand kinderen haat? Jemig wat zijn we goed in dingen uit proportie trekken. @SpeedOfSound en ik zijn oké en hebben gepb’d dus kunnen we dit aub even achter ons laten?

En zeker niet anderen zoals @Vaiana erin betrekken.

9 likes

Is ook niet tegen jou. Zag wel dat dat sarcastisch bedoelt was. En jij hebt al die opmerking die ik nu opsom ook niet gemaakt.

@Camper Nee, maar ze duikt er wel regelmatig graag op als er iets negatiefs over kinderen word gezegd. Maar wat heeft dit nou weer met autisme te maken?

1 like

Of als je op viva zat: op de vrouw spelen. :stuck_out_tongue:

——
Laatste aankopen:

3 hiervan in meerdere maten

10 likes

Ah die print van die jurk is zo mooi! Ik heb hem ook besteld maar dan in wikkeljurk. Volgende maand moet ik naar een trouwfeest en hopelijk zit deze een beetje goed

21 likes

Die naaldmagneet heb ik ook, vind m zo leuk! :heart:

1 like