Show je laatste aankopen #7

Doe je dan even je tampon recht :innocent::joy:

9 likes

Nee, “het” wat je even uitgepoept hebt, aardappel, gremlin over iemands kind zeggen is nou ook niet leuk ofzo.

En als iemand kinderen zo haat en dan zelf lego koopt is dat best wel ironisch toch. En een beetje grappig.

1 like

Dat ging over zand in de kut. :crazy_face:

2 likes

Alleen is er nooit gezegd dat iemand kinderen haat? Jemig wat zijn we goed in dingen uit proportie trekken. @SpeedOfSound en ik zijn oké en hebben gepb’d dus kunnen we dit aub even achter ons laten?

En zeker niet anderen zoals @Vaiana erin betrekken.

9 likes

Is ook niet tegen jou. Zag wel dat dat sarcastisch bedoelt was. En jij hebt al die opmerking die ik nu opsom ook niet gemaakt.

@Camper Nee, maar ze duikt er wel regelmatig graag op als er iets negatiefs over kinderen word gezegd. Maar wat heeft dit nou weer met autisme te maken?

1 like

Of als je op viva zat: op de vrouw spelen. :stuck_out_tongue:

——
Laatste aankopen:

3 hiervan in meerdere maten

10 likes

Ah die print van die jurk is zo mooi! Ik heb hem ook besteld maar dan in wikkeljurk. Volgende maand moet ik naar een trouwfeest en hopelijk zit deze een beetje goed

21 likes

Die naaldmagneet heb ik ook, vind m zo leuk! :heart:

1 like

download

Twaalf flessen kersensap via boerschappen. Het sap wordt gemaakt van de kersen van Limburgse boeren die zwaar zijn getroffen door de overstromingen. Linkje voor geïnteresseerden:

32 likes

Ja ik ook! Had al de cactus maar bedacht me dat 2 handiger is.

Ja, maar wilde het graag hebben haha

1 like

Besteld!

2 likes

Heeel erg leuk! Ik dacht dat het een cadeautje was dat je bij die roze eetbare dingen kreeg haha. Echt tof, kleinigheidje dat toch echt gewaardeerd zal worden

Bedankt voor het delen! Was het nog niet tegengekomen dus meteen besteld.

1 like

Ongevraagde (maar wel leuke) tip, ik heb dit boek al heel lang opgeslagen, mocht ik zelf ooit kinderen krijgen:

image

Hij lijkt me heel mooi, dus eigenlijk wil ik hem gewoon delen haha.

30 likes

Jaaaa die is zo leuk! Er is nu ook een tweede van, Julian gaat naar een bruiloft. Ook weer zo fijn.

1 like

Dit is inderdaad een heel mooi boek! De illustraties zijn ook zo mooi :heart_eyes:

2 likes

‘Officieel’ is het een 4+ boek, maar ik zet hem zelf vaak al kn bij jongere kinderen. Je maakt ze er dan al mee bekend en kunt ze de platen al mooi laten zien. Daarnaast is het supergoed om verhalen veel te herhalen voor hun (lees)ontwikkeling. Waar ze bij de eerste keer misschien alleen maar luisteren, kijken zw de tweede keer mee/wijzen ze dingen aan/ etc. Dit boek kan dus ook prima voor een kind van drie.

Sorry, heel verhaal. Maar (voor)lezen is iets wat ik heel belangrijk vind en vooral het gebruik van meer diverse kinderboeken. Er zijn zoveel prachtige prentenboeken en je kan er eigenlijk niet vroeg genoeg mee beginnen.

Als je meer tips wil, stuur me een pb. Ik heb er genoeg. Het is mijn werk, dus vandaar :wink:

23 likes

Ja!

2 likes

Oh ja mijn Moederhart zou dat heel graag willen @lijnewiets!
(Zeg ik het goed zo?)

4 likes