Show je laatste aankopen #7

download

Twaalf flessen kersensap via boerschappen. Het sap wordt gemaakt van de kersen van Limburgse boeren die zwaar zijn getroffen door de overstromingen. Linkje voor geïnteresseerden:

32 likes

Ja ik ook! Had al de cactus maar bedacht me dat 2 handiger is.

Ja, maar wilde het graag hebben haha

1 like

Besteld!

2 likes

Heeel erg leuk! Ik dacht dat het een cadeautje was dat je bij die roze eetbare dingen kreeg haha. Echt tof, kleinigheidje dat toch echt gewaardeerd zal worden

Bedankt voor het delen! Was het nog niet tegengekomen dus meteen besteld.

1 like

Ongevraagde (maar wel leuke) tip, ik heb dit boek al heel lang opgeslagen, mocht ik zelf ooit kinderen krijgen:

image

Hij lijkt me heel mooi, dus eigenlijk wil ik hem gewoon delen haha.

30 likes

Jaaaa die is zo leuk! Er is nu ook een tweede van, Julian gaat naar een bruiloft. Ook weer zo fijn.

1 like

Dit is inderdaad een heel mooi boek! De illustraties zijn ook zo mooi :heart_eyes:

2 likes

‘Officieel’ is het een 4+ boek, maar ik zet hem zelf vaak al kn bij jongere kinderen. Je maakt ze er dan al mee bekend en kunt ze de platen al mooi laten zien. Daarnaast is het supergoed om verhalen veel te herhalen voor hun (lees)ontwikkeling. Waar ze bij de eerste keer misschien alleen maar luisteren, kijken zw de tweede keer mee/wijzen ze dingen aan/ etc. Dit boek kan dus ook prima voor een kind van drie.

Sorry, heel verhaal. Maar (voor)lezen is iets wat ik heel belangrijk vind en vooral het gebruik van meer diverse kinderboeken. Er zijn zoveel prachtige prentenboeken en je kan er eigenlijk niet vroeg genoeg mee beginnen.

Als je meer tips wil, stuur me een pb. Ik heb er genoeg. Het is mijn werk, dus vandaar :wink:

23 likes

Ja!

2 likes

Oh ja mijn Moederhart zou dat heel graag willen @lijnewiets!
(Zeg ik het goed zo?)

4 likes

Zo leuk! Hoe is dit je beroep? Werk je in een kinderboekenwinkel?

2 likes

Ik doe even een @ naar jou, maar ik ga een lijstje maken en die zet ik daar neer! Gaat me morgen wel lukken denk ik :slight_smile:

8 likes

Oeh dat zou ik ook leuk vinden!

3 likes

Ja! @lijnewiets

3 likes

Ik trap nu vast op heel wat tenen hoor, maar hebben we voor al dat speelgoed en kinderboeken enz niet het show je laatste aankopen voor kinderen? Bestaat dat topic nog? Ik weet het niet ik heb alle mommy topics geblockt volgens mij.

Vrijwel alle aankopen doen mensen hier voor zichzelf en soms zit daar wat bij wat sommigen als “voor kinderen” zouden classificeren. Er wordt ook al supernetjes verwezen naar een zw&k topic.

7 likes

Een regenjas. Via Vinted. Mijn eerste bestelling daar, dus ben eigenlijk wel benieuwd!

9 likes

Ook een eerste vinted bestelling!

6 likes