Show je laatste aankopen #7

Sorry als je geen behoefte hebt aan ongevraagd advies, maar je zou ipv drie paar sokken misschien ook een inlegzooltje kunnen gebruiken? Dat scheelt vaak een halve maat, soms nog meer. Zooltjes hebben mij vaak uit de brand geholpen (moet je wel eerst even experimenteren met verschillende diktes/lengtes/vormen).

Nee 2 paar kopen doe ik niet aan. Gelukkig heb ik er alleen last van in Docs en dan vooral in de nieuwere. Bij de oude Made in Englands nooit last van gehad. Beenlengteverschil is ook vervelend trouwens.

@anon31495790 Heb ik weleens naar gekeken, maar het zooltje dat ik wil is steeds niet op voorraad :slightly_frowning_face: En wil ze eigenlijk eerst in de winkel zien.

1 like

13 likes

Beiden van Reiss

40 likes

11 likes

Ik zit duidelijk in mijn badpakfase. Ik kon niet kiezen, zocht al heel lang naar een leuke bikini of badpak en dat bleek moeilijk en voelde me heel erg fijn in deze.

Ik wil nooit meer een afzaktop die of omlaag of omhoog springt omdat ik te weinig tiet heb.

26 likes

Ik moet echt kappen met kleding kopen. Maar deze is zo prachtig, kon ik niet laten gaan 🥲 voor zowel zomer als herfst met laarzen. Van Zara trouwens

33 likes

Ik vind de kwaliteit goed, maar ik heb 'm pas een paar dagen dus kan er eigenlijk nog weinig over zeggen. Wel is de binnenkantvan een soort dikkere stof waardoor de tas ‘stevig’ is en niet indeukt. En hij heeft ook een 25 uur durende reis naar Hongkong overleeft in mijn koffer zonder vorm te verliezen, haha :star_struck:

1 like

Waar zijn die broeken van?

Een extra badpak aangezien ik er maar 1 had en nu 3x per week ga zwemmen en me geen ongeluk wil wassen :tipping_hand_woman:t3:

16 likes

Die blazer! :heart_eyes: toevallig met korting?

1 like

Mooi! Waar is deze van?

1 like

Deze vond ik ook fantastisch in de winkel! Alleen dubbel zo duur als de ‘normale’ :frowning:

1 like

Ja true, maar ik wilde eerst die van Loewe en deze is ‘maar’ de helft van de prijs daarvan :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Van de Hunkemöller!

2 likes

14 likes

BeautyBay:

De twee onderste liquid lipsticks: Bad Bitch & Nikita

Polaroid zonnebril voor als de zon hopelijk weer eens schijnt (l.ittlegreen.bag):

H.ema al was die eigenlijk gratis want cadeaubonnen:

En mijn favorieten van Kiko ook nog maar even aangevuld nu ze nog verkrijgbaar zijn (Wonder Woman foundation x2, liquid highlighter, concealer en waterproof bb cream):

10 likes

Ik ben een heel simpel persoon. (het is een corgi kont kussen)

39 likes

Als cadeautje voor mijn vriend want hij wil beter gaan eten en hij/we zijn fan van de hairy bikers.

$_84

2 likes

Omg! Waar vandaan haha?

1 like