En nog wat kettingen en een riem. Allemaal van loavies.
Heeel leuk allemaal!
1 like
Leuk! dat bovenste jurkje heb ik ook, echt een fijn jurkje.
1 like
ja ik eigenlijk ook dus ik hoop dat niet alles leuk staat, anders wordt het jankend afterpay betalen
2 likes
Zo mooi! Hoe is de kwaliteit? Ik twijfel door de prijs een beetje want heb hem niet echt nodig eigenlijk haha
1 like
Bikini van protest, rok van object, short van oneill, bh van triumph (wel met beugel maar zit echt prima). Sommige sale sommige niet.
De bikini was een gokje, wilde een wat sportiever model die niet afzakt (dat moet ik nog ondervinden haha). Maar met 75e paste L me goed en het broekje ook. Dus ben benieuwd! Heb al van die bh achtige bikini’s met beugel maar wilde een ander type.
18 likes
Wilde dit al langer proberen en nu was er een goede aanbieding bij Ici Paris, 40% korting. Ben benieuwd!
14 likes
Heb echt nostalgische gedachten bij dit product.
25 likes
Sorry mensen, maar ik zag zo’n goede aanbieding bij Bol.com dus ik kon haar niet laten liggen. Het is een retourzending en hopelijk niet omdat dr ogen scheel staan

22 likes
Oeh ik heb deze een paar jaar geleden gekocht van m’n eerste loon haha en ik heb mm nog steeds (al is hij misschien nu langzaam over de datum aan het raken… geen idee hoe lang dat goed blijft). Nog steeds heel fijn product!
4 likes
Wat is het tegenwoordig dat barbiepoppen geregeld leukere kleding dragen dan wat je in de winkels kunt vinden.
4 likes
Trauma. Door dit product ben ik op mijn 13e opgepakt door de popo 🥲🥲🥲(nee gewoon door mezelf maar goed).
7 likes
Inclusief klittenband achterin ?
9 likes
Nou soms zou het best makkelijk zijn iets met leuke top met lastige rits aan de achterkant
2 likes
Ja ben baby
3 likes
Succes met inlopen. Ik vind Sinclairs echt een hel met inlopen. Al zijn ze bij mij aan 1 voet ook wel 1 maat te groot.
1 like
Ongelijke voeten helaas haha. Ik zou 41.5 moeten hebben, maar die hebben ze niet. Dus trek maar 3 paar sokken aan als ik ze draag Ik draag er Happy Socks in trouwens.