Haha yes goed zo! Kunnen we een FF-team beginnen
@Chicago Nee site Adidas dus! En nog extra korting dus via ING rentepunten
Haha yes goed zo! Kunnen we een FF-team beginnen
@Chicago Nee site Adidas dus! En nog extra korting dus via ING rentepunten
Die stoel staat hier ook op de babykamer. Ga je geen spijt van krijgen!
Ohh ik kreeg hem binnen en hij is echt zo leuk! Nog bedankt voor de tip!
Dit is een van de verjaardagscadeautjes voor mijn nichtje. Dit prut speelgoed paardje van 4,3 cm hoog voor €11. Ik snap echt niet niet wat hier leuk aan is maar ze wil hem heel graag
Hier is mijn dochter ook een hele tijd gek op geweest. Ook die elfen paarden. Hele paardenboerderij
Nu staat haar kamer vol met Harry Potter Lego
Aaah vet! Mijn nichtje krijgt ook een stal voor haar verjaardag en heeft al meerdere paarden. Ik heb zelf niks met paarden, misschien dat ik het daarom ook wel stom vind
Leuk dat je dochter gek is van Harry Potter lego! Ik heb laatst mijn eerste paar sets gekocht. Eerste lego voor mij ooit en ik ben helemaal om!
Het is ook zo mooi gemaakt die Lego.
Als ik allemaal opnoem wat zij heeft staan! Ook veel zelf gespaard.
Laatste aankoop van haar is het dorpje zweinstein (snoepwinkeltje en café)
Zo lang zoet mee!
Echt leuke kleur! De Nora is echt mijn favoriete model en valt bij mij helemaal niet zoals een skinny.
Ohhh wat tof!!!
Ik heb laatst Hedwig zelf gekocht en heb de Kamer van Hoge Nood laatst gekregen. Echt leuk dat ze al zo veel heeft!
Ja Hedwig is mooi hè! Vooral die vleugelbeweging.
Die mag dan van mij wel in de huiskamer staan
Hier staat ‘ie ook in de huiskamer
Inderdaad heeeeel mooi!
Heb je hier misschien een linkje van? Kan hem niet vinden op de zara site en heb deze jurk ook nodig! Kunnen de knoopjes echt open trouwens of zijn ze fake?
Is metaalgaren slecht? Of wat was voor jou de achterliggende gedachte?
Kheb de jurk binnen en hoewel hij prachtig is, ga ik em no way houden. Wát een slechte kwaliteit. Overal losse draadjes (metaalgaren maar ook andere losse draadjes rondom knopen, naden en random op de jurk). Niet de 50 euro waard helaas @Yzile
Oh wat jammer! Fijn dat je het laat weten. Ik stond ook al op het punt om te bestellen.