Zo leuk deze!
Huh heeft Storytel een eigen ereader ontwikkeld? Wil je laten weten hoe ie bevalt in het boeken topic? Gewoon nieuwsgierig haha
Yes!! Zal ik doen. Ik ben een 10 jaar oude ereader gewend dus het is vast een verbetering!
Zit hier dan ook audio ingebouwd?
Edit: ik heb het inmiddels al gegoogelt en echt tof dat je er ook audioboeken mee kunt luisteren. Het is dat ik nog een fijne kobo heb.
Handig hè! Ik heb eigenlijk ook nog een ereader maar in de Storytel app staan zoveel ebooks en lezen op m’n telefoon vind ik niet zo fijn. Ik begon in een boek op m’n telefoon en toen dacht ik ja daag nu is het genoeg en ging ik m kopen
En @Bertha Met mijn Kindle kan dat ook (wel met een bluetooth koptelefoon/oordopjes), maar de batterij gaat wel als een speer bij audio
Ook via de Storytel app? Ik heb ook wel eens gezien dacht ik dat sommige ereaders meer tablet achtig zijn dat je allemaal apps er op kan! Handig!
Nee Kindle is van Amazon, dus Audible! Ben daarom wel extra benieuwd naar jouwe haha
Ik vind deze nog steeds zo cool maar ze zaten echt ruk bij mij. Dus gelijk weer teruggestuurd
Schleich?
Ik heb vandaag 4 mini hondjes voor mijn nichtje voor €20 gekocht
Ze zijn echt maar 3cm breed
(Ik gebruik even mijn dochters woorden)
“Maar dat wil je toch!”
Jup! Ik vind de hondjes wel veeeel leuker
Oeps zie dit nu pas. Bij mij verschilt het per kleur, 2 lopen er echt extreem uit en eentje wat minder (maar alsnog redelijk). Mss gewoon even een paar uur zitten in die broek op de bank of even rondlopen? Dan merk je snel genoeg of er rek in zit.
Waar is die rechter van? Love it
H&M X Sabyasachi, alles is wel uitverkocht jammer genoeg.
Thanks! Oh en ook 100 euro zie ik haha, was me sowieso wat te duur geweest. Wel hell mooi zeg.