Show je laatste aankopen #7

Zo lelijk dat het weer mooi word :smiling_face_with_three_hearts::star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

70 likes

Mega krabpaal. Maar uiteraard speciaal voor de doos gekocht. De krabpaal zelf gaat de container in.

52 likes

Eerst afwachten, want kan nog steeds niet geloven dat ze op voorraad zijn :thinking:

13 likes

monki kaori jeans

10 likes

Bloempot allestedlund

Stradivarius

Geurspray mango

Bloempot arket

Anna Nina

Agenda

Gedroogde madeliefjes aimelie

Kaarsjes h&m home

36 likes

13 likes

Ik ben nu echt arm arm.

18 likes

Ik was vandaag voor de eerste keer in de Primark, en hoewel ik niet van plan was iets te kopen, was ik blij verrast door de aanwezigheid van menstruatieondergoed! Ik heb twee paar gekocht die nu in de wasmachine zitten, ik ben heel benieuwd on ze de laatste dagen van mijn ongesteldheid uit te proberen!

47 likes

Ik heb volgens mij precies deze en ik vind het echt ideaal! Wil er ook nog een paar bijkopen. Het enige waar je misschien rekening mee moet houden is dat ze best een dikke rand hebben bij je billen zeg maar, dus ik moet echt een wijde broek erover dragen.

1 like

Dit lijkt mij chill voor snachts… ik bloed snachts niet maar te eng om zonder inkegkruisje te gaan slapen. Overdag draag ik altijd mijn menstruatiecup.

1 like

Ik ben ook heel blij met mijn cup, maar ik moet toegeven dat ik na 4 dagen meestal denk “Ahh het is wel goed zo” en freebleed. :rofl: Ik haat tampons en vind maandverband en inlegkruisjes te veel gedoe, dus dit lijkt me voor die dagen heel fijn! :blush:

Primark is natuurlijk niet fantastisch, maar ik ben wel erg blij om zo op een laagdrempelige manier te kunnen proberen of dit iets voor me is. Menstruatieondergoed voor 30+ euro per onderbroek online bestellen vanuit het buitenland schrok me een beetje af… ik hoop dat meer mainstream ketens volgen.

7 likes

A5 dot grid.

6 likes

Ik hoop dat 't hier mag om dit te vragen. Ik zie steeds deze sneaker voorbij komen op Instagram maar als ik dan naar de site ga kom ik 'm niet zo snel tegen. Ik kan er niet achter komen welk merk dit is of welke sneaker. Weet iemand van jullie dit?:blush:

Ik heb dat bovenste ding gekocht (bij de kruidvat) en het werkte echt top! Totdat mn kat het omver gooide :triumph:

Het was echt een fruitvliegjes graveyard. Het rook (toen de kat het omgooide dus) wel nr azijn, dus er is vast een goedkopere omaweetraadversie, maar die plakstrip was ok top!

Volgens mij zijn het de Puma RS-X sneakers!

woooow die agenda had ik op de middelbare ooit ook, random flashback dit haha

1 like

https://www.theathletesfoot.nl/producten/dames/rs-x3-mesh-pop-sneakers/iic.puma.372117.01.html?channable=00a8796964006969632e70756d612e3337323131372e30312e34303632343531373930303432f5&gclid=EAIaIQobChMIi5u8qaqx8gIVlYXVCh2nEQIyEAQYBSABEgL5JPD_BwE

Rare vraag gezien het soort product maar wil je naderhand op FF terugkoppelen of het wat was. :sweat_smile:

1 like

Oh super, dankjewel zeg!!

2 likes

Volgens mij maken ze die gewoon ieder jaar en hebben ze een licentie om dat schilderij van Van Gogh daarvoor te gebruiken.

@egel hoe heten die geweldige airmaxjes?

Edit: ze heten patchwork dus nice.

1 like