Show je laatste aankopen #7

Ik word echt he-le-maal gek van die rotvliegjes :angry: Laat dit helpen, aub.

13 likes

Die linker blouse is zo mooi :heart:

Jacquemus Les Fleurs oorbellen in de sale yeey

12 likes

Deze is top!

1 like

Aankopen van de laatste paar weken.

Uniqlo x Jujutsu Kaisen:

Eindelijk weer een Switch terug:
550x394

Een week all inclusive Mallorca:

En alvast een nieuwe bikini daarvoor (H&M):

27 likes

Mijn Armani Si was op (mn lievelings geur).

En op de gok Narciso van Narciso Rodriquez. Zoooo lekker!

12 likes

Fruit, liefst rot in een kommetje doen. En dan huishoudfolie erover met een gaatje erin. Werkt als een tiet.

2 likes

@Foucher (appel)azijn mengen met wat afwasmiddel werkt hier top!! Buit van een paar uur.

8 likes

Hahaha ik kijk dit in bed zonder mijn bril en ik dacht dat dit theeblaadjes waren. En dat je hiermee je toekomst kan voorspellen. :joy:

3 likes

Uit ervaring weet ik dat die vliegjes gewoon opzuigen met de stofzuiger ook heel goed werkt (mocht je dat nog niet geprobeerd hebben) :see_no_evil:

5 likes

Of met de achterkant van een föhn!

Ik was dit eigenlijk vergeten, maar nu ik jouw post zie denk ik er weer aan. Was echt een succes vorig jaar

2 likes

Wat bij mij goed werkt is een vliegenval (merk vapona).

En deze bad boy staat ernaast. Wat fruit onderin als lokaas. Al flink wat gevangen o.a. vliegen, muggen en wespen.

6 likes

Girlfriend jeans H&M

Roze lamp Westwing

4x ontbijtborden Westwing

18 likes

Alles van zalando

Ik heb echt het gevoel dat ik een heel on samenhangende stijl heb :sweat_smile:

19 likes

Ik heb er ook zo eentje en als er een beestje in vliegt hoor je echt dat gekraak van het elektrocuteren zeg maar maar verder is ie stil!

3 likes

Ik heb die gekocht bij de Gamma, maar zag er laatst ook eentje bij de Action. Ik ben heel tevreden, je hoort niks alleen zoals @Luzarl zegt als er een vlieg invliegt dan hoor je even gekraak. Ik doe hem in de nacht uit, maar volgensmij kun je hem gewoon aanlaten staan

1 like

Thanks! Hij staat me ook erg goed al zeg ik het zelf :no_mouth:

2 likes

Hahahaha lief! Nee joh, ik kan alle hype gebruiken :joy:

1 like

Zo lelijk dat het weer mooi word :smiling_face_with_three_hearts::star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

70 likes

Mega krabpaal. Maar uiteraard speciaal voor de doos gekocht. De krabpaal zelf gaat de container in.

52 likes

Eerst afwachten, want kan nog steeds niet geloven dat ze op voorraad zijn :thinking:

13 likes