Show je laatste aankopen #7

Ik heb hier uitleg bij nodig! Wat is dat lint ook aan de onderkant?

2 likes

Wat is dit voor ding?

2 likes

Dan kun je hem volgens mij om je nek binden als je een pijnlijke nek hebt ofzo :joy: maar die look laat ik aan mij voorbij gaan dit najaar

2 likes

Wappieverdelger

Kledingstomer :wink:

11 likes

Hahah sicke ketting ja. Nog nooit zo’n kruik gezien. Volgende week is het wel weer 20+ graden hoor!

1 like

Omg ik dacht een electrische raps ofzo.

6 likes

Bovenste blouse/vestding. Van Ter Stal of all places.

21 likes

Twee keer een grote kapsalon. Eentje met ananas voor mijn vriend (:nauseated_face:)

19 likes

Heb ze nog niet dichtbij gezien hoor! De etalagepop verderop in de winkel had die broek en dat vestje aan, maar winkel was dicht. Dus besteld.

1 like

Doen we dit nog steeds? Winkelshamen? ‘Nee mam, ik ga echt niet met een tasje van de zeeman lopen!’ :joy:

6 likes

Tegenwoordig is de Zeeman juist hip (oké niet onder de Balenciaga-jeugd)

6 likes

Haha ja I know :grin:

1 like

Dat snap ik wel idd :relaxed: Bij ons zit ie in het winkelcentrum en loop ik er vaak wel ff snel doorheen. Moest gewoon even aan mijn ‘zich schamende 15 jarige zelf’ denken :rofl:

1 like

Wat een superleuk behang. Wel het eindresultaat uiteindelijk showen he. :smiley:

4 likes

Hij zat al weken in mijn mandje en was nu 50% afgeprijsd dus ik moest wel bestellen.

27 likes

Even creatief met kurk zijn

17 likes

Dit vest. Zag een soortgelijk iets in een vlog van Zoella van 2018 :sweat_smile: en die moest ik natuurlijk hebben. Uiteindelijk dit exemplaar gevonden.

9 likes

Heel mooi

1 like

Waar is die gouden staande lamp van? Echt prachtig!

1 like

Plantenbak maar wordt vinylplatenbak :smiley:

70 likes