Show je laatste aankopen #7

Ja dit @anon91169173

Zo leuk al die aankopen :grimacing:

3 likes

Ik maak later deze week sowieso een Instagram aan voor mijn huis/werk/illustraties etc. Maar ik zal ook wel dingen delen in de daarvoor bestemde topics :slight_smile:

15 likes

Oeh, kun je met die laatste potjes schilderen op textiel?
Zo ja, waar vandaan? :innocent:

Ja dat is wel de bedoeling (hopelijk werkt het ook). Ik heb het van bol, iHobby verkoopt ze daar

1 like

Heeeel benieuwd hoe die vinylplaten erin passen, deel je een foto? Origineel idee hoor!

4 likes

Was in de Xenos dus heb deze drie schaaltjes aangeschaft als aanvulling voor mijn verzameling tapas servies.

En dit blok, hier kun je ook zelf kokosmelk mee maken! Super chill voor het maken van een curry. Binnenkort maar eens proberen. Plus nog een verzameling losse thee.

31 likes

afbeelding

Een regenton om de nattigheid in NL om te zetten naar iets voedzaams voor mijn planten.

37 likes

Heel leuk! Waar heb je hem vandaan?

1 like

Creamed coco is heel lekker door avocado als je een soort extra crèmerige guacamole wil maken.

4 likes

Ben ook effe gaan speuren haha

4 likes

Wat een super leuk behang, waar komt het vandaan?

Sjaal

Nieuwe handdoeken

8 likes

Ja die thnx :slight_smile: En de H&M heeft er ook een in het assortiment en de Xenos maar die laatste is denk ik wel krakkemikkiger @Chili

1 like

Dille & Kamille

9 likes

Kan je hier een review van geven? Ben erg benieuwd!

Heb ik vandaag in het Beautytopic gedaan! :relaxed:

Die is ook van Made!

2 likes

Ik krijg The House in the Cerulean Sea vibes bij dit boek, dusss besteld

10 likes

Toch eindelijk maar diep in de buidel getast om deze dvd aan te schaffen.
Omdat het werkelijk nergens online te vinden is.
18,99€ bij B.O.L.

en iets om het verdriet van dat het zo ver heeft moeten komen mee weg te drinken

62 likes

Nieuwe barefoot sandalen

14 likes