Ik wil ozweego’s ook al super lang maar twijfel elke keer weer. Had er in de maasmechelen outlet village gezien in wit-rood-zwart aan 40 euro en heb ze gewoon laten staan. Ik zie wel dat adidas nu 30% korting heeft op een paar colourways.
Wat vond je van die outlet? Ben je wel eens geweest in Roermond, zo ja welke vond je fijner?
Ik ben er geweest met mijn tante omdat ze Kipling-boekentassen nodig had. Vroeger gingen we altijd naar maasmechelen en roermond (is op twintig minuten rijden van elkaar) maar nu hebben ze in Maasmechelen ook de grote merken die alleen roermond had, dat het nu helemaal niet meer nodig is.
Ik vind het rustiger waardoor de winkelervaring algemeen beter is. Aanschuiven hoefde nu alleen bij Nike en ja gratis parking
Oh dat klinkt fijn inderdaad. Vond 4euro parkeren in Roermond al goedkoop. Ik was er gisteren en er waren hele korte rijen bij enkele winkels (Nike, Vans, Dr martens) vond het qua drukte ook meevaken. Ik ga dan ook eens langs in Maasmechelen, leuk ook die buurt voor dagje uit
Waar is deze van? Ziet er zo lekker zacht uit. Toen ik image search deed, kreeg ik allemaal yogamatjes haha
Goeie vondst, supermooi!
Oh chill, ik heb nu ook die eerste besteld dankzij jouw berichtje!
GEWELDIG
Jaa en hij was maar 5 euro!
Weather says no
Geef je nummer of insta dan, ik ga er twee of drie keer per jaar naartoe
Het is de betty bottle en die krijg je (vaak) bij de action!
Oh top! Was bang dat ie duur zou zijn
Ik vond hem op Bol maar ik lees dat je er niet heter dan 40 graden water in kan doen
Dit ziet er leuk uit! Waar is dit?