Show je laatste aankopen #7

4 likes

Ik wil ozweego’s ook al super lang maar twijfel elke keer weer. Had er in de maasmechelen outlet village gezien in wit-rood-zwart aan 40 euro en heb ze gewoon laten staan. Ik zie wel dat adidas nu 30% korting heeft op een paar colourways.

2 likes

Wat vond je van die outlet? Ben je wel eens geweest in Roermond, zo ja welke vond je fijner?

1 like

Ik ben er geweest met mijn tante omdat ze Kipling-boekentassen nodig had. Vroeger gingen we altijd naar maasmechelen en roermond (is op twintig minuten rijden van elkaar) maar nu hebben ze in Maasmechelen ook de grote merken die alleen roermond had, dat het nu helemaal niet meer nodig is.
Ik vind het rustiger waardoor de winkelervaring algemeen beter is. Aanschuiven hoefde nu alleen bij Nike en ja gratis parking :clown_face:

Oh dat klinkt fijn inderdaad. Vond 4euro parkeren in Roermond al goedkoop. Ik was er gisteren en er waren hele korte rijen bij enkele winkels (Nike, Vans, Dr martens) vond het qua drukte ook meevaken. Ik ga dan ook eens langs in Maasmechelen, leuk ook die buurt voor dagje uit

1 like

20 likes

Waar is deze van? Ziet er zo lekker zacht uit. Toen ik image search deed, kreeg ik allemaal yogamatjes haha

2 likes

Pak via vinted

55 likes

Goeie vondst, supermooi!

3 likes

Oh chill, ik heb nu ook die eerste besteld dankzij jouw berichtje!

GEWELDIG

2 likes

Jaa en hij was maar 5 euro!

1 like

Weather says no

5 likes

Geef je nummer of insta dan, ik ga er twee of drie keer per jaar naartoe

Het is de betty bottle en die krijg je (vaak) bij de action!

2 likes

Oh top! Was bang dat ie duur zou zijn :sweat_smile:

Ik vond hem op Bol maar ik lees dat je er niet heter dan 40 graden water in kan doen

Een overnachting van 2 dagen in deze leuke tinyhouse, we gaan in september :purple_heart:

106 likes

Nog een kast.

@Luzarl love de combi roze en oranje :heart_eyes:

En @Soy.peor wat een geweldig pak.

39 likes

Dit ziet er leuk uit! Waar is dit?

3 likes