Show je laatste aankopen #7

M’n vriend heeft geboekt, maar het is op Droompark Beekbergen geloof ik!

2 likes

Een nieuwe tas!

67 likes

Zo leuk daar! Je staat ook binnen 5min in het bos, echt heerlijke omgeving. Geniet ervan!!

1 like

Ahhh super leuk, ik ben zo benieuwd! Heb jij ook in zo’n tinyhouse geslapen? Weet jij toevallig hoe dat een beetje gaat met die hottub, want die is gedeeld geloof ik

Nee, in een gewoon huisje. Maar de tiny houses zien er wel heel leuk uit!! Er is ook een droomparken app, misschien staat daar meer info op over de hot tubs. Daar kun je ook reserveren voor het zwembad en voor de wellness etc (heb een paar keer een massage laten doen daar, was heel fijn!).

2 likes

Nieuwe voorraad thee. Kom maar door met de herfst.

13 likes

Wow maar die jas, ik ben verliefd

7 likes

Schermafbeelding 2021-08-26 114918

Mok van Anthropologie :coffee:

27 likes

DUTCHBONE JOVE :slight_smile:

3 likes

En hoe het deze tas???

1 like

Haha, beetje overdreven wel maar :yum:

22 likes

:grimacing:

8 likes

Nieuwe herfst collectie. gratis lakje erbij.

15 likes

vet jammer. lijkt mij een perfect tasje. iets wat ik zoek. maar de kleren die ze nu hebben… misschien toch geel?

Nog niet, de vloer moet eerst nog gelegd worden dus hij ligt er nog niet haha. Maar als je bij FonQ kijkt zie je ook bij de productfoto foto’s in real life die klanten geupload hebben, daar krijg je wel al een beter beeld vond ik!

https://www.fonq.nl/product/moos-ezra-vloerkleed-groen/149082/

En dan helemaal doorscrollen bij de fotos. Zodra hij ligt kan ik zeker een foto maken! Maar volgens mij had @California hem al langer dus misschien heeft die er al wel een!

2 likes

9 likes

Ah ik wou je net een foto sturen haha! Maar hij is echt prachtig

29 likes

The House in the Cerulean Sea was een favoriet van vorig jaar en Under the Whispering Door is een highly anticipated release. :raised_hands:t2:

17 likes

Is de presale link ook bruikbaar als je niet op die lijst staat? :smirk:

Nog een stoel van boucléstof van Woood via Karwei. Deze zit echt superlekker :slight_smile:

26 likes