Show je laatste aankopen #7

Gezellige wc literatuur van de kringloop

29 likes

Maar 17 euro per stuk :scream:
Nog 4 poppen te gaan

13 likes

Haha echt helemaal logisch deze combo van foto’s :joy:

Ben zo benieuwd hoe je verzameling er uit ziet.

1 like

Ohhh je hebt hem en haar!!! :grin::grin::grin:

1 like

Staat nu helaas in dozen ivm gebrek aan ruimte :sob:

Door al die posts in het barbie-topic en de leuke aankopen die jij post krijg ik echt zin om ook gewoon een leuke barbie aan te schaffen. :heart_eyes:

4 likes

Doen!

1 like

Zodra ik een vitrinekast heb ga ik wel mijn furbies en Tamagotchi’s verplaatsen. Barbies passen daar toch goed bij. :relaxed:

1 like

Nee helaas, ze controleren je emailadres en je bestelling zou dan geannuleerd worden. :sweat_smile: Maar ze verwachten niet dat ze na de presale niets meer hebben.

1 like

… Oh

Dit wist ik niet :upside_down_face: Ik ga eens even al die comments erop lezen

14 likes

image

Twee truien in de sale, hopelijk passen ze.
Daarnaast even mijn basics aangevuld ( ja ik draag vooral strepen)
En aangezien @VickyViolence positief was over de anti pigment spotcorrector van Eucerin ga ik die ook maar eens proberen.

16 likes

Favoriete mascara, alleen nog maar in travel size verkrijgbaar. Geurstokjes voor in de gang, hopelijk ruik ik dan het kattenvoer niet meer.

9 likes

Oeps

32 likes

Ik mag eindelijk ook aan de sexy vuilnisbak. :stuck_out_tongue:

32 likes

Echt prachtig zeg! Ik ging hem even googelen en kwam er toen achter dat ie in verschillende winkels onder verschillende namen en maten te koop is haha: Woonexpress, Wehkamp en Fonq (en bij Fonq in 2 maten). Ik ga even kijken of dit mooi zou zijn bij m’n nieuwe bank :ok_hand:

1 like

Voor in de boekenkast.

52 likes

Oeh waar heb je die eerste truien gekocht?

Echt classic zo’n “Ik loop nog ff de HEMA in en ben nu ineens 700 euro armer” aankoop dit

13 likes