Haha echt helemaal logisch deze combo van foto’s
Ben zo benieuwd hoe je verzameling er uit ziet.
Ohhh je hebt hem en haar!!!
Staat nu helaas in dozen ivm gebrek aan ruimte
Door al die posts in het barbie-topic en de leuke aankopen die jij post krijg ik echt zin om ook gewoon een leuke barbie aan te schaffen.
Doen!
Zodra ik een vitrinekast heb ga ik wel mijn furbies en Tamagotchi’s verplaatsen. Barbies passen daar toch goed bij.
Nee helaas, ze controleren je emailadres en je bestelling zou dan geannuleerd worden. Maar ze verwachten niet dat ze na de presale niets meer hebben.
… Oh
Dit wist ik niet Ik ga eens even al die comments erop lezen

Twee truien in de sale, hopelijk passen ze.
Daarnaast even mijn basics aangevuld ( ja ik draag vooral strepen)
En aangezien @VickyViolence positief was over de anti pigment spotcorrector van Eucerin ga ik die ook maar eens proberen.
Favoriete mascara, alleen nog maar in travel size verkrijgbaar. Geurstokjes voor in de gang, hopelijk ruik ik dan het kattenvoer niet meer.
Echt prachtig zeg! Ik ging hem even googelen en kwam er toen achter dat ie in verschillende winkels onder verschillende namen en maten te koop is haha: Woonexpress, Wehkamp en Fonq (en bij Fonq in 2 maten). Ik ga even kijken of dit mooi zou zijn bij m’n nieuwe bank
Oeh waar heb je die eerste truien gekocht?
Echt classic zo’n “Ik loop nog ff de HEMA in en ben nu ineens 700 euro armer” aankoop dit