Iemand ervaring bij misguided bestellen?
Ja, snelle bezorging en altijd goed gegaan. Alleen als je wilt retourneren moet je geloof ik zelf de verzendkosten betalen, dat zou je even moeten opzoeken.
Laatste aankopen voor op reis
De zwarte bikini vond ik mooi staan bij Vera, blauw gekocht want sale
Fietsbroekjes en crop tops voor de autoreizen. Ik doe er dan een linnen hemd over.
Stomer om die stomme kreukels op reis uit kledij te halen.
Boek want zwarte auteurs en Beyoncé
(upload://AlZ1n6cakgTAxatpmmA2tU8eFJY.jpeg)
mini slaapkamer make over i guess.
Jep precies. 12x per jaar idd. Ideaal.
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en een grotere koelkast besteld, met als hoofdreden dat ik dan een keer meer dan 2 pakjes vega kroketten uit nederland kan bunkeren.
Nu als de beste koop van het jaar en hij moet nog komen.
Edit: oh nee gedeelde eerste plaats met de geer & goor DVD
Waar woon je? Kun je geen vega kroketten introduceren daar? Kun je ze én invriezen én bij een patatzaak kopen
Nee dat heb ik wel geprobeerd maar hier in Eritrea zijn de kroketten niet zo aangeslagen als ik hoopte helaas
SCHANDALIG. Ze weten niet wat ze missen
Laf it, waarvan?
Ugh jammer dat is 100% polyester is Wel heel mooi!
@Freedom Had hem al opgezocht en is van Zara
Woah helemaal vergeten dat dat zo is! Is dat ook met internationale bestellingen zo? Want ik zit nu met iets wat 12 euro kost om te retourneren
Edit: Oké grapje ik zie dat je dit letterlijk ook in dit bericht zegt
Geshopt in Parijs:
De bovenste shawl.
Met dank aan @Geo ter plekke een bezoek gebracht aan deze tassenwinkel. Heb een groene gekocht.
Fles superlekkere wijn, bij supertoffe wijnbar waar we waren laatste avond.
Daarnaast 19 miljoen zakken snacks (chips/ chocola/ etc) waar ik jullie niet mee zal vervelen.
Eenmaal thuis de trend doorgezet en maar gelijk een winterjas besteld, omdat er 20% korting was op de nieuwe collectie.
Ik wil ook een polène-tas. Mooie tint groen