Show je laatste aankopen #7

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de kwaliteit en design van hun tassen in verhouding tot de prijs. Ben benieuwd of ze ook beetje duurzaam zijn.

4 likes
Offtopic wijnbar

Beetje offtopic maar ik ben komend weekend in Parijs en zou heeel graag willen weten welke wijnbar je was? :relaxed:

1 like

Stéréo Paris! Tip van @oversized

Heb een hele waslijst aan tips mocht je nog op zoek zijn naar specifieke dingen.

4 likes

Ooooh super, dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Geen Brets Aioli? :scream:

5 likes

Die hadden ze helaas nergens haha.

Ik vind dit verdomd slim en het is dat onze auto al vol zat, maar anders… die geitenkaas en jurakaas smaak vond ik echt top. Op de een of andere manier vond ik alle Franse chipssmaken ook veel gedistingeerder dan hier?

2 likes

Die Brets cêpes ! Hoe zou dat smaken… ga jij een review schrijven in dat buitenlands eten topic? (Please)

3 likes

Ik wil een review! Vooral van de Brets want dat is hier ook te koop en ik voel me altijd overweldigd door alle smaken :sweat_smile:

1 like

Waar hier ;o Zeg aub Nederland

2 likes

In België helaas :no_mouth:

1 like

Ik ging al googlen, wellicht binnenkort ff de grens over, altijd leuk een dagje België.

1 like

Als je je uitstapje maakt moet je bij Match zijn! In andere supermarkten heb ik het nog niet gezien.

1 like

Wat mooi die groene tas! Heb zelf ook nog even getwijfeld of ik voor de groene of burgundy zou gaan, maar uiteindelijk toch voor zwart gegaan. Misschien dat ik in de toekomst nog een ander model in een mooie kleur bij haal. Vond de numero sept ook prachtig.

1 like

Ja, ik vond het ook lastig kiezen! Ik wist alleen al dat ik die roodpaarse jas ging kopen voor de winter en vond die groene dan wel echt een leuke combinatie met de sjaal erbij haha. Vond idd meer modellen mooi, maar aangezien ik altijd crossbody draag vond ik deze ook het fijnste zitten. Ben benieuwd of hij ook beetje mooi blijft, want dan is de prijs/ kwaliteit goed te doen.

4 likes

Alles via Vinted :blush:
Nu nog een gele tartanjas vinden die niet lang is

24 likes

Tassie van Burkely met 50% korting

18 likes

Oh wat n mooie classy tas! Waar heb je hem gekocht?

3 likes

Via monfrance voor de korting! Burkely zelf heeft m natuurlijk ook

1 like

Ikea heeft de kast geannuleerd omdat hij niet meer op voorraad is. sad :sweat_smile:

1 like