Show je laatste aankopen #7

Dit punt bereikt in mn leven

37 likes

Influenced :face_with_hand_over_mouth:

Ik was al heel lang aan het twijfelen om een dungaree te kopen maar wist niet goed welke kleur. Toen zag ik deze dusty rose (edit: het is rose tan) en de gratis verzending trok me over de streep :grinning_face_with_smiling_eyes:

30 likes

Jurkje van mango op zalando lounge :v:t3:

13 likes

Oh ik krijg vaak reclame van twothirds op insta en vond deze ook leuk, op de site gekeken en zag hem inderdaad nergens, maar uitverkocht dus. Laat er dan geen reclame meer voor zien!! :mad:

2 likes

Oh die reclames vond ik ook zo frustrerend toen ja. :unamused: Je kan je wel aanmelden dat je een notificatie krijgt als er toch weer nieuwe voorraad komt!

2 likes

Ik val altijd voor dit soort gimmicks

22 likes

Wel lekkere gimmicks

2 likes

Had bijna ook de versie met rum smaak gekocht, maar dat kon wel wachten. Het is nog lang geen december

3 likes

afbeelding afbeelding

Nog wat Ikea opbergingen.

11 likes

Review plies.

1 like

De cookie dough, smaakt een meer naar cookies en Cream en is ongelofelijk zoet. Het heeft een lichte anijssmaakje wat wel een goede tegen hanger is

Irish whiskey Cream, moet je gewoon een keer proberen. Het lijkt een minder zoete variant van stroopwafel smaak en iets kruidiger. Het heeft ook wat ‘warms’ (omg zo’n goede omschrijving). Er zit helaas geen alcohol in, maar dit is wel mijn favoriet van de twee

Ze zijn 4 euro per stuk. Ik vind dat duur, dus ik zou het alleen kopen om jezelf te verwennen of als cadeau te geven

Ik zit zoooo te twijfelen welke maat ik moet doen. Als ik mezelf opmeet is het soms net iets meer cm dan de size chart. Hoe baggy valt dit of moet ik toch voor de net iets ruimere gaan…

Ja dit leek me wel een geschikte leaving the hospital outfit. Als ik het dan compenseer met make up en geföhnde haren

4 likes

Ook nog ff shoess want die heb ik ook niet genoeg voor de herfst/ winter :yum:

23 likes

Jurkje en rok, allebei bij tweedehandswinkels in Wenen (het Burberry hemd wou ik heel graag ook meenemen maar was net te strak bij de oksels :weary:)

27 likes

8 likes

Ik vind dat parfum zo lekker en ik heb al vaker gehad wanneer ik 'm draag dat mensen of vragen welk parfum het is of hem herkennen :slightly_smiling_face: beetje you either hate it or love it denk ik, dat parfum, ik love it dus en dat is dan leuk om te horen haha

3 likes

Ja echt he. Vind het ook geen hele standaard geur en daar hou ik sowieso wel van.
Cliënten op mijn werk vroegen al welk geurtje ik ophad. Eentje heeft het zelfs opgeschreven zodat ze die kan vragen voor haar 90e verjaardag binnenkort. Want ze is te jong voor “bejaardenparfum” (haar woorden) haha :sweat_smile:

68 likes

:pleading_face: :pleading_face:

11 likes

Waar zijn deze van?

1 like