Show je laatste aankopen #7

Asos!

1 like

36 likes

Heb je deze in je eigen maat besteld? In de reviews zie ik dat velen ze in een kleinere maat hebben gekocht.

Ja eigen maat maar mn ene voet is ietsje groter dan de andere dus heb eigenlijk altijd voor 1 voet een maat groter nodig🤣 dus als ze te groot zijn voor de andere voet kan ik altijd nog dubbele sokken aandoen ofzo.

Ik had de reviews nog helemaal niet gelezen eigenlijk🙈

Ik heb ze nog niet binnen trouwens want vandaag besteld dus ik heb zelf nog geen review🤓

1 like

Ok, laat je het me even weten als je ze binnen hebt of ze goed passen aub? Ben precies naar zoiets op zoek !

1 like

Ja ga ik doen! Als t goed is maandag :crossed_fingers:t2:

2 likes

Kaartjes voor beide shows

10 likes

lampje (oud)

Lamp en Licht

25 likes

Heel mooi! Waar van?

1 like

Het is een oude lamp en gevonden op zo’n retro / vintage website. Er stond ook geen naam o.i.d. bij.

1 like

Wat tof! Pas ook leuk bij je West Germany vazen (ik dacht te herinneren dat je die hebt)

1 like

Vorig jaar de Warm Hug Of Tea van Bol klantenservice gehad, zo lekker dat ik de refill heb gehaald. En natuurlijk pumpkin spice proberen.

10 likes

Thanks voor de tip!! @Echo

en deze beauty’s

24 likes

Heb geen foto maar heb mijn huur en borg van mijn nieuwe huurwoning betaald :partying_face:

56 likes

Ben geinfluenced door @Ovenschaal

Spel voor vakantie

18 likes

Deze tas van beryl

18 likes

Oh deze is mooi. Waar is ie van?

Leuk ! Hoe is Marks&Spencer met retourneren? Ik zie er vaak leuke dingen maar het is volgens mij een Engels bedrijf toch?

Ah ik heb deze via zalando! Dus dan is het gratis retourneren, heel fijn

1 like

Geïnfluenced door het forum, de broek van America Today die een tijdje geleden veel voorbij kwam: eindelijk had zalando de voorraad weer aangevuld en kon ik mijn asr tegoed gebruiken :blush:

10 likes