Jij bestelt altijd zulke leuke blousejes!! Love it
Vannacht om 3:00 besteld omdat ik het niet meer trok dat buren het gezellig hadden op hun balkon. Hoe later het werd hoe harder de muziek ging. Op een gegeven moment zelfs keihard meezingen en springen?! Leek net of ze naast mij zaten terwijl er serieus nog een appartement tussen zit. Thank god dat ik de apple earpods pro heb dus ik kon in ieder geval het geluid dempen. Maar lekker liggen doet het niet en het was dus rond 3’en dat de accu leeg was en ik ze weer even moest opladen en wakker in de herrie moest liggen. Toen meteen besteld dus lol. Ik ben echt een pussy met er naartoe gaan of de politie bellen dus ik wil gewoon fijne oordoppen. Hopelijk voldoen deze!
Laf it.
Ohhhh deze zag ik ook op de site, zou je het een foto willen posten als je hem binnen hebt?
Yes! Als het goed is heeft hij een korte levertijd, best wel zeldzaam bij Made haha
Ben wel benieuwd hoe die krabpaal bevalt! Heb er een met velours basis gehad van dit merk en die bleef gewoon niet staan… Basis te klein en niet zwaar genoeg. Maar die ik nu heb zijn lellek, dus ben benieuwd of deze wel goed rechtop blijft
:o ik was net reviews aan het lezen hierover! Ben zo benieuwd hiernaar!
@Bill @chasingrainbows ja zal ik zeker doen! Ben ook heel benieuwd! En ik heb ze bewust bij Bose zelf besteld want ik had ook gelezen dat dat het makkelijkst als je ze toch binnen de proefperiode wilt terugsturen. Maar ik hoop dat ze goed gaan bevallen inderdaad.
En @chasingrainbows @Bill
Er staan ook al wat reviews hiervan op het forum. Sowieso in Burenergernissen
eindelijke een nieuwe gekocht, nadat mijn oude 's nachts aan en uit ging
Heel erg benieuwd of ik hier leuke golfjes mee kan maken. Het was een beetje een spontane aankoop, dus hopelijk belandt het niet na een paar keer in de la.
Oh die krultang heb ik, echt mn favo!! Heel mooie krullen/waves.
Fijn om te horen, er was namelijk erg veel keuze haha.
Ik ben heel benieuwd naar een review als je ze hebt!
Love Ole Henrikson!