Jaaa, ik wil al heel lang producten van ze proberen - vooral die Glow2OH Dark Spot Toner - door alle lyrische influencers. Ben heel benieuwd!
Ik vind die en het oranje serum echt goed
Ooh wil je laten weten als het voor jou werkt? Ik heb zó last van een jeukende hoofdhuid de laatste tijd. Geen roos, eczeem of luizen maar heb nu alles geprobeerd qua andere shampoo, vaker wassen, zeepblok of gewoon een fles en niets werkt Dit klinkt heel chill!
Hoe noem je zo’n ding voor je bureau? Ik vind het voor mijzelf ook handig.
Monitor standaard of monitor verhogen!
Retourskosten zijn 3,99, maar als je via PayPal betaalt, kan je tot 12x per jaar je retourskosten terug krijgen.
Je hoeft als je bestelt trouwens ook geen invoerkosten of andere belastingen te betalen.

Deze tientonner heeft zich lekker uitgeleefd en de krabpaal staat nog overeind. En deze kat is heerlijk lomp.
Kon hem echt niet laten liggen, vanaf nu op mijn salontafel. Laf matjes. Volgens @Twijfelaar moest deze in het opbiecht topic.
Ohja dit is terug in ! Mijn man heeft ook een soortgelijk kapsel.
Gisteren in het Fotomuseum geweest en dus ook de tentoonstelling hierbij. Super leuk om te zien!
Ohh wist helemaal niet dat er een tentoonstelling van was! Woon vlakbij het foto museum, misschien dat ik even ga kijken. Maar denk dat het misschien dezelfde foto’s als uit het boek zijn dan?
Yaaaass EINDELIJK weer op wintersport (4 jaar niet geweest door zwangerschap, baby en oh ja klote Corona)
Ja wel dezelfde. Maar als je er dicht in de buurt woont, de andere tentoonstelling die er nu is, Borealis - Life In The Woods is écht een aanrader!
Ik heb deze teruggestuurd. Hielden niet meer geluid tegen dan m’n supermarkt oordoppen (wassen Quies) en enkel een beetje als je die soundscapes heel de tijd laat spelen, waar ik een zeeziek gevoel van kreeg. Ik mediteer ook elke ochtend en vind het jammer dat er enkel geluiden zijn en geen begeleidende meditatie, je kan er ook niet je eigen shit op afspelen, voor dat geld wel erg jammer imo.
Erna bij de hoorwinkel (Laperre in BE) oordoppen op maat laten maken voor 80€, daar wel tevreden van
Ik ben ook al jaren suuuuper blij met m’n op maat gemaakte oordoppen. Wil nooit meer terug!
Ik heb daar ook oordoppen laten maken! Superfijn, ik heb nu de gemiddelde demping maar als ik ze moet vervangen ga ik voor de hoogst mogelijke demping, kan geen kwaad denk ik dan haha.
En zelf mn broertje die er eerst niet van moest weten wilt nu toch op maat gemaakte oordoppen om zn oren goed te beschermen dus daar ben ik heel blij om