Show je laatste aankopen #7

Je noemt wel functionaliteiten die van tevoren al duidelijk zijn bij dit product, of het wel/niet kan. Ze geven heel duidelijk aan dat het niet werkt zonder geluid af te spelen en dat je niet je eigen muziek erop kunt afspelen
Als jij dat wel nodig hebt/wilt, is het gewoon niet het product voor jou en dat is prima, het is alleen niet alsof ze dat beloven en het niet waarmaken

@oliverqueen @Bill @chasingrainbows ik heb ze ook en heb inderdaad zoals @Merrow zegt erover gepost in het burenergernissen topic, we zijn inmiddels 2 maanden verder en ik slaap er elke nacht mee, ik ben echt fan! Als je zoekt op sleepbuds op dit forum kom je m’n posts tegen in dat topic

6 likes

Bekijk Monitor Verhoger - Monitor standaard - Laptop Beeldscherm verhoger - Bureau Beeldscherm Verhoging - Bamboe op:

Thanks! Ja mij lijkt ook juist het geluid kunnen afspelen het fijnst eraan. De paar keer dat ik nu geslapen (geprobeerd) heb met earpods met white noise aan vond ik dat echt prettig.

Dankje!!!

2 likes

Ja sorry, dit heb ik ook nodig in mijn leven. Matlas hahaha.

2 likes

Ja toch!! Bij Donner :slight_smile: alleen geloof wel dat ik de laatste had. Maar vullen ze vast wel weer aan. Bij de mode boeken stond ‘ie haha.

1 like

Één voor mezelf en één als cadeautje voor m’n moeder

23 likes

Dit is echt :hot_face:

Series 2 is compleet! :heavy_check_mark:

Series 1 nog niet. Moet Poppy nog, maar die is echt te duur nu. Wtf.
Hopelijk komt Jett Dawson snel online op Amazon.de , want love haar. @Hippe_kikker :wink:

Schijnt beter dan Shine te zijn. We’ll see.

Want kennelijk gaan je oortjes kapot als je oordruppels gebruikt 🥲

5 likes

Eerste keer my muesli, hoop dat het het waard is want ik vind het wel duur :flushed:

2 likes

Omg!!! Wie?! Ben heel benieuwd nu haha.

Ik kocht altijd oortjes bij med.iama.rkt en ik kon met de bon voor twee jaar nieuwe oortjes halen als ze kapot gingen. Heb ze 3x gratis kunnen vervangen. Misschien kan je dat ook nog doen met je oude?

1 like

@Dombo bracht me op het idee :laughing: De laatste uit Zwolle meegenomen

22 likes

Ik kreeg deze bij mijn telefoon via Tele2 :pensive: maar vind het niet erg hoor! Heb ze nu al een jaar en ben verbaasd dat ze het zo lang volgehouden hebben :sweat_smile:

1 like

Nieuwe sportschoenen, die hopelijk fijn zijn voor Zumba.

19 likes

Alles van Costes

31 likes

Ik heb ze binnen! Ze vallen idd wat groot maar zitten opzich prima, met dikke sokken erin in de winter helemaal perfect.
Ze zijn gewoon wat grof en voelen daardoor ook iets groter denk ik.

2 likes

Een Tony Chocolonely abbo

Tot ziens in Strak in je Zwempak!

25 likes

Nieuwe eettafel en 6 nieuwe stoelen. Kan echt niet wachten tot ze er zijn! Heb van de tafel geen goed voorbeeld want die wordt op maat gemaakt. Maar het is en walnoot tafel met fenix (soort speciale plaat) bovenblad. Deens retro design van Sav&Økse.

En de stoelen zijn 6 verschillende kleuren van deze (merk Galvanitas):

42 likes

Wat een leuke set. Post je foto’s als alles staat? :slight_smile:

Doe ik! Duurt alleen wel nog een paar weken ivm de tafel.

1 like