In de hoop een verborgen tekentalent bij mijzelf te ontdekken:
Ik vind dat zeemeermin konijntje (zeekonijn/konijnmin?) hilarisch
Wat is het verschil tussen een scrunchie en een sprunchie?
Dat hier een spiraal in zit denk ik
Sprunchie zit zo’n spiraal ding in, zo’n invisibobble. Normale scrunchies blijven niet zitten bijna mij
Waar is deze van
Omg ik heb er 2 besteld, ik denk dat ik dit altijd gemist heb in mijn leven met blond dun steil haar🤩
Hahaha whut? Maken ze de mobieltjes nu in een mini-versie? 
Dat is vrouwenhanden, want we leven in een maatschappij waar alles wordt afgestemd op witte mannen die over het algemeen de grootste handen hebben.
Die iPhones “mini” zijn het formaat van de iPhone 5, aka het meest perfecte formaat 
Zal best. Ik vind het grappig dat we weer zover zijn dat we terug gaan naar kleine mobieltjes 
Gelukkig maar! Heb zo’n hekel aan die enorme telefoons die je niet fatsoenlijk in je broekzak kan doen.
Nooit weer. Ik ben van de iPhone SE naar de tweede generatie SE gegaan (is geloof ik ook zo groot als de 5?) en groter dan dat wil ik sowieso niet!
Noooo is echt te klein. Ik ben echt team groot scherm 
Jij hebt dan vast meestal wel een tas bij je 
Dit Japans porseleinen servies gevonden op een vintagemarkt
ik werd echt als een magneet naar dat kraampje getrokken haha. Van de kop en schotel heb ik er 12
(geen idee of het allemaal echt historisch is etc. maar ik had het ook gekocht als het van plastic was haha)
Fabienne Chapot, hij heet Natasja
Jaaa dit formaat is geweldig. Zelf begin dit jaar een iPhone 12 Mini gekocht en was eerst bang dat ik spijt zou krijgen. Maar het is echt het beste ooit, kan overal met één hand bij en hij past fatsoenlijk in tasjes 
Haha ja zo gaat het altijd hè! Voor de smartphone gingen we van groot naar klein, toen van klein naar groot, en nu gaan we weer terug naar klein.