Tk maxx
Rituals handbalm en Pusheen dingen van de Claires.
Mijn andere naaimachine was kapot. Al voor de 2de keer. Dus de verkoper stelde voor of ik geen nieuwe wilde :’) I fell for it. (Maar voor mijn oude kreeg ik nog een mooi bedrag)
Haha leuk!! Gaan we veel plezier van hebben, zin annnnn
Wat ga je per maand betalen?
Ik heb m’n abo verlengd en de telefoon direct afbetaald. Maar anders zou het denk ik 50-60 euro per maand zijn geweest?
Goalss
Ik had m’n duo tegemoetkoming kunnen sparen maar ik kan het natuurlijk ook uitgeven aan m’n 9e paar dr martens en m’n 6e paar sneakers
We kunnen hier langzamerhand een elftal beginnen met mensen die die geweldige nikes in hun bezit hebben en een Dr Martens Museum beginnen.
Niet uitlenen hè! Dan moet je tijdens je weeen op zoek naar je bevaljurk!
Wauw! Van waar? Ik wil ook zo hot bevallen
Ik heb er geen verstand van maar gaat dit niet onwijs zweten? Ik heb zulke jurkjes ook om in te slapen maar na een heftige nacht met veel dromen is dat ding al doorweekt en plakkerig
H&M! Deze is van de plus collectie maar hij is er ook van de normale collectie
Ja er staat ‘neem je zwembroek mee’ dus ik denk een zwembroek! Hij is al weken ervoor aan het trainen iig
Ja klopt dat zei mn moeder ook al maargoed je kunt het maar beter bij je hebben
En @SemM zou heel goed kunnen dat ik het weer uittrek inderdaad maar vind t voor nu een gek idee om daar zo vol naakt te gaan liggen
Nice!! Misschien ga ik deze keer ook eens een poging doen om charmant te bevallen
plakfolie voor 2 ramen
Waar heb je die broek gekocht? (1e plaatje)