Show je laatste aankopen #7

Tk maxx

Rituals handbalm en Pusheen dingen van de Claires.

40 likes

Mijn andere naaimachine was kapot. Al voor de 2de keer. Dus de verkoper stelde voor of ik geen nieuwe wilde :’) I fell for it. (Maar voor mijn oude kreeg ik nog een mooi bedrag)

25 likes

iPhone 13 pro :heart_eyes: Mocht verlengen, dus direct de nieuwste gekozen

53 likes

Haha leuk!! Gaan we veel plezier van hebben, zin annnnn

1 like

Want ik heb een koopprobleem: mijn 10384737e lululemon legging 🥲

13 likes

Wat ga je per maand betalen?

Ik heb m’n abo verlengd en de telefoon direct afbetaald. Maar anders zou het denk ik 50-60 euro per maand zijn geweest?

Goalss

2 likes

Ik had m’n duo tegemoetkoming kunnen sparen maar ik kan het natuurlijk ook uitgeven aan m’n 9e paar dr martens en m’n 6e paar sneakers

43 likes

We kunnen hier langzamerhand een elftal beginnen met mensen die die geweldige nikes in hun bezit hebben en een Dr Martens Museum beginnen.

9 likes

Om in te bevallen

50 likes

Niet uitlenen hè! Dan moet je tijdens je weeen op zoek naar je bevaljurk!

7 likes

Wauw! Van waar? Ik wil ook zo hot bevallen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb er geen verstand van maar gaat dit niet onwijs zweten? Ik heb zulke jurkjes ook om in te slapen maar na een heftige nacht met veel dromen is dat ding al doorweekt en plakkerig

H&M! Deze is van de plus collectie maar hij is er ook van de normale collectie

1 like

Ja er staat ‘neem je zwembroek mee’ dus ik denk een zwembroek! Hij is al weken ervoor aan het trainen iig

17 likes

Ja klopt dat zei mn moeder ook al :joy::joy: maargoed je kunt het maar beter bij je hebben

En @SemM zou heel goed kunnen dat ik het weer uittrek inderdaad maar vind t voor nu een gek idee om daar zo vol naakt te gaan liggen :face_with_monocle:

3 likes

Nice!! Misschien ga ik deze keer ook eens een poging doen om charmant te bevallen :sweat_smile:

afbeelding plakfolie voor 2 ramen

33 likes

Waar heb je die broek gekocht? (1e plaatje)

1 like