Show je laatste aankopen #7

Zwierige jurk om in te dansen :dancer:

32 likes

Oe dit zoek ik ook nog. Waar heb je deze vandaan?

Mocht ik ooit zwanger worden dan kom ik jouw garderobe stelen. :grin:

@Joejoee

3 likes

In de hoop een verborgen tekentalent bij mijzelf te ontdekken:

34 likes

Ik vind dat zeemeermin konijntje (zeekonijn/konijnmin?) hilarisch

4 likes

Mijn haar is momenteel te kort op sprunchies te dragen, maar ik kon het niet laten.

5 likes

Wat is het verschil tussen een scrunchie en een sprunchie?

2 likes

Dat hier een spiraal in zit denk ik

4 likes

Sprunchie zit zo’n spiraal ding in, zo’n invisibobble. Normale scrunchies blijven niet zitten bijna mij

2 likes

Waar is deze van

Omg ik heb er 2 besteld, ik denk dat ik dit altijd gemist heb in mijn leven met blond dun steil haar🤩

2 likes

Toch maar wat bescherming voor mijn krullen voor tijdens het slapen

7 likes

Hahaha whut? Maken ze de mobieltjes nu in een mini-versie? :rofl:

Dat is vrouwenhanden, want we leven in een maatschappij waar alles wordt afgestemd op witte mannen die over het algemeen de grootste handen hebben.

6 likes

Die iPhones “mini” zijn het formaat van de iPhone 5, aka het meest perfecte formaat :heartbeat:

12 likes

Zal best. Ik vind het grappig dat we weer zover zijn dat we terug gaan naar kleine mobieltjes :rofl:

2 likes

Gelukkig maar! Heb zo’n hekel aan die enorme telefoons die je niet fatsoenlijk in je broekzak kan doen. :sob: Nooit weer. Ik ben van de iPhone SE naar de tweede generatie SE gegaan (is geloof ik ook zo groot als de 5?) en groter dan dat wil ik sowieso niet!

15 likes

Noooo is echt te klein. Ik ben echt team groot scherm :sob:

8 likes

Jij hebt dan vast meestal wel een tas bij je :laughing:

Dit Japans porseleinen servies gevonden op een vintagemarkt :heart_eyes: ik werd echt als een magneet naar dat kraampje getrokken haha. Van de kop en schotel heb ik er 12
(geen idee of het allemaal echt historisch is etc. maar ik had het ook gekocht als het van plastic was haha)

69 likes