Mega toffe Allstars!! Weet je toevallig of de binnenzool daarvan er uit kan?
Oh jammer! Ik heb ook steunzolen en dat is altijd een gevecht. Mijn podoloog vertelde dat je beter niet je steunzool op een bestaande binnenzool kan doen omdat dat dan instabiel kan zijn. Maar allstar binnenzolen zijn natuurlijk wel heel plat dus misschien is dat anders…
@Dombo ik doe het ook bij mijn Vans. heb ook vaak dat als ik nieuwe schoenen meeneem op moment van steunzolen, dat ze ook niet die laag van de Vans er uit halen. Dus dan ga ik er vanuit dat ze dat wel goed vinden.
@pastelzwart Ik ben heel benieuwd of het gaat passen of dat je maatje groter nodig hebt. Wil je het mij laten weten?
Weer naar kantoor & geen zin om iedere dag mijn rugzak mee te nemen. Dus een mooie laptoptas van Violet Hamden (en kwam erachter dat als je bij B.randfield via b.ol bestelt, dat het gewoon zo’n €15 scheelt!)
Deze moet ik ook hebben, maar maat 41 is nergens te vinden
Wel bij sidestep, daar heb ik ze ook besteld!
Ooo dat kaartje is echt leuk! Inderdaad niet zo standaard en vol met roze of blauwe versiersels.
Ohhh ik ben benieuwd hoe die catrice toner je gaat bevallen! Kan je over een tijdje een keer een update geven?
Mooie plantjes bij @Lula gekocht . Hopen dat ik deze beter in leven kan houden dan sommige voorgangers 🥲
Mensen wel eens iets te laat geretourneerd bij de Zara in de winkel? ( winkel aankoop) doen ze dan moeilijk of?
Bij Zara doen ze moeilijk om alles
Zelfs als je iets compleet ongedragen wilt retourneren binnen de aangegeven tijd met bon in het land van aankoop.
Grootste kans op succes is om tijdens de uitverkoop een kwartier voor sluitingstijd te gaan en dan gewoon blijven staan aan de kassa en doorzeuren, dan willen ze de zaak zo snel mogelijk leeghebben en is de wachttijd al eindeloos. De uitverkoop is wel pas weer in januari, maar je bent nu toch al te laat.
Ja precies dit. Zelfs als dingen stuk zijn of maat verkeerd gelabeld is. Ok… pak mijn verlies. Hahah. Eigen schuld
Ik ben veel te bang voor vieze handen.