Show je laatste aankopen #7

Een gebroken rug verdient wel een nieuwe paar Nikes. :+1: gaan vast nog wel meer aankopen bijkomen hehe.

42 likes

image

1+1 gratis bij ubereats, min 8 euro promotiekorting = 10 euro voor 12 donuts :heart_eyes: (stiekem ook een beetje een troostkado voor m’n vriend die net z’n verstandskies eruit heeft, hopelijk kan ie deze een beetje wegkrijgen)

32 likes

Dekbed discounter hahaha. Durfde nooit maar collega had me overtuigd want koopt daar al jaren.

Het merk is Des Pots. Ze hebben veel fruit potten/vazen

1 like

Lekker sabbelen :wink:

2 likes

Het pak. Van NA-KD. Eigenlijk vind ik alles van NA-KD kut maar ik heb hoop. Op filmpjes en foto’s ziet het er goed uit

57 likes

Ik heb echt genoeg items van Nakd die echt van prima kwaliteit zijn.

1 like

Ja ik denk ook dat ik elke keer net het verkeerde bestel. Vaak dat de kleur echt totaal anders is dan op de foto’s

1 like

wauw, mooi! heb je een linkje?

1 like

Deze is zo mooi! Paar dagen geleden ook gekocht.

1 like

Als je bij blazers zoekt op grijs kom je hem wel tegen!

1 like

Deze blouse van Junya Watanabe. Nu moet ik wel ophouden met dingen kopen. :grin:

16 likes

:heart_eyes::heart_eyes:!!

6 likes

De award ‘meest hippe persoon die revalideert’ heb je iig al in de pocket met die sneakers en blouse. :smiley:

Hahaha wat een leuk compliment die ga ik op m’n cv zetten. Nu m’n rollator nog versieren en dan zo de catwalk op.

1 like

Ik heb hem ook, is van Costes.
Grey flare trousers ofzo heet het.

2 likes

iPhone 12 128 GB. Na bijna 4 jaar met de X is dit een fijne upgrade :sunglasses:

17 likes

Die all stars lijken me zo tof! vooral het platform idee. ben benieuwd of ze daardoor minder plat lopen.

Dat heb ik dus ook! (Voordat ik mijn steunzolen had, eigenlijk heb ik sinds die tijd niet meer geprobeerd)
Vind ze er alleen altijd wel tof uit zien :kissing:

Ik heb de multitool ook besteld, voor dezelfde reden! M’n vriend zei dat het forum erg handig was voor dit soort dingen haha.

1 like