Vliegtickets naar Rome
Nu al zin in de herfstvakantie!
Oeh waarvan? 
https://eu.egoshoes.com/sab206-boo-fluffy-stripe-slipper-in-black-faux-fur.html
Met de code EXTRASTUDENT20 krijg je 20% extra korting 
Top dankjewel!!
Twee stuks

En eindelijk weer op voorraad, dus een tweede hiervan kunnen bestellen
Aangeraden in het katten topic

Mairaa van Armedangels, gelijk in twee kleuren omdat hij echt heel fijn zit en ik geen broeken heb voor dit koude weer
T-shirt van een soort rib stof, ook Armedangels
Broek, ook van Armedangels, omdat ik het vandaag de hele dag koud had in huis en deze kleur zo mooi is
Dit voelt echt als een inhaalslag (en veel te veel geld in een keer), want ik heb maanden bijna niets gekocht, maar merkte nu dat ik echt dingen nodig had voor komend seizoen.
Die blouse is zo mooi (de rest ook)! Heb je deze in een winkel of online gekocht? Ik ben benieuwd hoe hij uitvalt.
Online! Ik heb hem vandaag binnengekregen. Hij valt wel wat ruim, maar minder oversized dan ik had verwacht. Ik twijfelde of ik een maat kleiner moest bestellen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Ik wil hem wel vooral ook open dragen. Het is een hele mooie dikke stof en ik vind de kleur ook echt mooi!
Jaa de kleur is echt mooi. Ik las op een andere site dat het model kleiner viel maar dat leek me al sterk. Echt een leuk kledingstuk, kun je veel kanten mee op
Zocht al weken een leuk giletje, tadaaa
Al mijn pyjama’s zijn kapot gebeten door mijn chinchilla’s, dus…
Geïnspireerd door dit weer
En omdat de telefoonkoorden van Atelje echt ruk zijn, deze maar proberen
Ja!! en je hebt ze ook nog in dit model
Wat doe je met die bakken?
Deze zijn leuk! Waar zijn ze van?
Nou de schoenen zijn zwaar oncomfortabel, en de jas is het ook net niet. Dus maar andere dingen besteld.
Jas van Vila
Via vinted. Gloednieuw en maar €20
Oeh heel leuk! Heb je een linkje? Via image search kwam ik uit bij intratuin;p