Show je laatste aankopen #7

Samenvatting

Ben het voor een groot deel met je eens hoor! Vind het alleen lastig dat jonge meiden die boeken ook lezen en wellicht niet bewust kiezen om iets “slechts” te lezen, maar denken dat het allemaal maar normaal is. Misschien denk ik er ook wel te zwaar over hoor, idk.

En om ontopic te blijven: deze is net bezorgd en ik zit eindelijk een lekker kopje koffie te drinken na jaren met koffie cups te hebben gedeald :star_struck:

21 likes

Besloten om in plaats van een make-upadventkalender te bestellen ongeveer hetzelfde bedrag uit te geven aan producten die ik echt graag wil hebben. :+1:

69 likes

Een gruwelijk vette (al zeg ik het zelf) lamp voor in de woonkamer, 350+ kleuren combinaties en er zit zelfs een speaker in (maar die zal ik niet gebruiken denk ik) en volgens mij ook iets met een sterrenhemel.

Hij is wel groot (40 cm) maar op deze foto lijkt de lamp wel echt enorm. Nu geduldig wachten tot mijn pa tijd heeft om aan plafond te maken haha.

28 likes

afbeelding

afbeelding

Ik ga gewoon allemaal activiteiten bedenken die ik de komende zes weken vanaf de bank kan doen. Netflix heb ik na een week nu wel uitgespeeld. :joy:

24 likes

Ik heb de jas net binnen. Hij valt best klein uit. Hoop dat ie bij jou goed zit.

1 like

Oh ik ben benieuwd. Ik krijg ze morgen binnen. Heb mijn normale maat besteld.

1 like

Giftbox van Coco & Sebas voor de trouwdag van mijn ouders.

17 likes

Wat vetttt! Waar is deze van?

1 like
2 likes

Toch een nieuw oogschaduwpalette :blush:

20 likes

Via vinted!

44 likes

Een borrel pakket voor de buurvrouw en een steam cadeaukaart voor de buurjongen. Als bedankje, omdat ze op de katten hebben gepast.

30 likes

Valt een maat kleiner!

2 likes

Ja ze zijn vrij strak inderdaad!

1 like

Dunkies
Het zijn de nike dunk low next nature pale coral

29 likes

Het is binnen, eigenlijk zaterdag al maar nu pas open gemaakt.
Broeken ietsje te lang maar echt lekker stof van dat pak.
Dus ga iets verkorten.

Truien:

24 likes

Welk merk? Of merkloos?

Heel leuk! Waarvan?

Vintage! Als ie binnen is, kan ik wel even kijken of het misschien een bekend merk is.

1 like