Tot nu toe mijn favoriete journal!
Heb de groene. Ik ben er na een maand toch wel blij mee maar hoop wel dat ie heel lang meegaat.
Deze is te groot voor hier! Had hem gezien, zo zonde dus toch maar meer betaald voor een kleinere Thanks tho, wellicht nog goede tip voor iemand anders
Die staat ook al lang op mijn lijstje!
Twijfel zelf alleen nog of ik voor 2 of 3 bakken wil gaan. Met 3 bakken zou ik papier, plastic en rest (bederfelijke dingen) verdelen, maar wij hebben geen aparte bak voor plastic recycling dus het komt dan toch bij elkaar. Het voordeel zou zijn dat ik de rest bak dan vaker verwissel als er etenswaren in zitten. Maar als ik 2 neem kan ik ook de kleine helft voor afval gebruiken en de grote voor papier. Dan blijven etensresten ook niet zo lang in de bak zitten.
Eindelijk eens een fatsoenlijke pannenset, had tijdje terug al een Creuset gekregen dus voel me weer helemaal volwassen en compleet.
Ik heb niet normaal blaren gehad van die krengen verder zijn ze wel mooi haha
Zarajurk, via vinted. Heb hem binnen en hij valt heel mooi!
Kettinkje van karma
Oorbellen van karma, maar die zou ik niet aanraden, want dat rechte stuk was na een dag al lelijk gebogen en ik krijg het niet meer netjes
en een van mijn meest volwassen aankopen tot nu toe, een filmhuis abonnement!
Zelf nog geen last van gehad maar heb ze wel nog maar 2x gedragen
Review Bose Sleepbuds
@Bill @chasingrainbows @Peyton
Helaas heb ik ze weer teruggestuurd! Het was toch niet helemaal wat ik zocht. Hoewel er wordt aangegeven dat de oordoppen niet geluiddempend zijn had ik wel meer verwacht van de geluidsmaskering.
Ik heb vooral last van geluiden bij het in slaap komen, ik woon aan een drukke weg en er rijden vaak auto’s, scooters en schreeuwende studenten langs en het viel me erg tegen dat de geluiden van de Sleepbuds dit totaal niet verdoezelden. Het kwam er moeiteloos doorheen! Misschien heeft het luisteren naar white noise geluiden ook het effect bij mij dat ik actief aan het luisteren ben en dat het het zelfs versterkte. Ik had de indruk dat ik me meer stoorde aan ronkende motoren door de white noise heen, dan wanneer ik naar geen geluid luisterde.
Ik vond ook dat ik het geluid erg hard moest zetten om geluiden van buitenaf meer te maskeren en ik heb daardoor een paar keer gehad dat ik 's nachts wakker werd en hem zachter wilde zetten. Een groot nadeel daarbij is dat je het volume alleen kunt bedienen in de app dus je moet steeds je telefoon ontgrendelen etc. Heel irritant.
Verder was de pasvorm wel heel prettig, zelfs met een tragus zat het niet vervelend. Alleen had ik het idee dat mijn oor aan de tragus-kant dicht kwam te zitten als ik op die kant leunde waardoor ik het geluid dan nog maar aan een kant hoorde. Ook storend als je probeert in slaap te komen.
“Helaas” heb ik geen feestjes van buren meegemaakt in deze periode maar ik verwacht niet dat ze hun werk dan gedaan zouden hebben.
Ik heb nu een paar foam oordopjes die prettig dempen, alleen niet prettig zitten. Ik denk erover om zowel de Loop earbuds in de Quiet versie te proberen als je Happy Ears na een review gelezen te hebben van Cynthia: Oordopjestip: Happy Ears • Cynthia
En wat misschien ook helpt om dieper te slapen (ik ben nog niet 100% overtuigd maar het is wel fijn): een verzwaringsdeken! Ik heb er eentje van Nap Lab en met een kortingscode van een influencer. Nog geen 100 euro en het geld meer dan waard in vergelijking met 270 euro voor oordopjes die gewoon nét iets teveel gebreken hebben.
Bedankt voor de tag! Ik heb ze inmiddels zelf ook geprobeerd maar bevielen mij ook niet. Voor bijv. 50 euro had ik ze wel gehouden maar niet voor hun originele prijs.
Ik heb nu mijn “concert” oordopjes wel eens gebruikt, ze heten pluggerz. Die had ik toch al in huis en zitten prima.
Maar houden ook weer niet zoveel geluid tegen
@oliverqueen Al aan oordopjes op maat gedacht? Ik vind de Pluggerz Side Sleeper het fijnste model.
Ik heb de happy ears en ben heel tevreden. Het is niet zo stil als met foam oordopjes maar maskeert wel genoeg om in slaap te vallen en door te slapen. Foam oordopjes gaan me na een paar uur heel erg pijn doen door de druk, dat heb ik met happy ears niet. Het zit zelfs prima bij mijn tragus en op mn zij slapen.
Dankjewel voor het delen! Ik ben overtuigd om ze te proberen. Foam oordopjes bij mij hoor ik steeds kraken als ze uitzetten en dan floepen ze steeds uit mijn oren Anders waren ze perfect
Wilde eigenlijk andere, maar die vond ik supergelijk.
En verder nog 3 shirts en een blouse van Primark, maar die kan ik niet vinden. En onder andere deze pennen:
Heel fijn deze review!
Bose zou de technologie van de QuietComfort earbuds eens moeten combineren met het model van die Sleepbuds. Ik heb de QC earbuds en die laten dus echt geen geluid door. En je kan lekker je eigen muziek enzo afspelen. Maar zijn niet zo geschikt om mee te slapen omdat het van die grote dingen zijn. Plus er zitten functies op die je kan bedienen door aanrakingen.
Ik gebruik mijne weleens met slapen tegen het geluid van mijn buren, maar op je zij slapen ligt sowieso al niet lekker met die dingen, en soms wordt de handsfree/siri functie van mijn telefoon geactiveerd (die functie kan je niet uitschakelen op de earbuds) als een dopje reageert op de druk van mijn kussen. Krijg je ineens keihard siri in je oor
Heb dit paar van Manfield al een aantal jaar, zien er nog steeds top uit! You won’t regret it
Omg deze is echt fantastisch. Met deze zouden mijn katten pas echte tuxedo cats zijn