Want de oude stofzuiger voldoet niet aan m’n nesteldrang eisen
Ik zeg kopen en een foto maken
Oh deze voldoet wel aan je eisen hoor. Deze werkt als een tiet!
ik scrolde snel voorbij en dacht dat er een oog op de stofzuiger stond
Ja dat van die koffie is idd kut
Allebei via Vinted
nu alleen nog ergens z’n riem zien te scoren welke ze bij het vest aan heeft. (Plussize)
Oeh hopelijk krijg je hem ook echt!
Ik las pas iets over dat er veel scams zijn via kickstarter. Dat ze je het product gewoon niet sturen en kickstarter doet hier niks tegen!
Haha lekker bemoedigend bericht dit
Ik heb deze en mijn leven is echt veranderd!!
Mijn vriend snurkt zo luid dat ik hem zelfs kamers verder nog hoor. Ook wonen wij vlak naast een cafe met savonds vaak luide muziek/bas/luide mensen. En ik hoor er gewoon niets meer van
(Ben echt gevoelig aan geluid om in slaap te vallen)
Ps heb deze laten maken in een winkel verbonden aan mijn mutualiteit (België) en kreeg daardoor nog 10% of €10 korting
Zou ze zo opnieuw kopen (heb ik effectief al eens gedaan want had mn vorige paar verloren gedaan op vakantie )
Pps ze zitten ook goed als je op je zij ligt in tegenstelling tot gewone oordopjes
Sorry! @dombo
Maar wel goed om te weten misschien?
“The company isn’t liable for damages or loss relating to “rewards or any other use of the Service,” according to the site’s Terms of Use.”
Het heeft een rating van 1.2 via trustpilot.
https://www.trustpilot.com/review/www.kickstarter.com
Het is alweer een aantal winters geleden dat ik een nieuwe winterjas gekocht heb, dus ik ben vast voorbereid voor deze winter
Mijn moeder vond de kattenvlinderdas die ik gisteren gekocht had heel leuk voor hun kat, maar ze hadden alleen zwarte strikken en de kat is ook zwart.
Als verrassing deze besteld via Etsy:
Van Zara Home
Nu moet ik nog wel op zoek naar een bijzettafel want heb geen plek om hem neer te zetten.
Eigenlijk haat ik schoenen online kopen maar de regen herinnerde mij dat ik regenlaarzen moest aanschaffen en had geen zin om een zoektocht te doen in de stad. Toen kwam ik nog wat andere leuke tegen dus hopen dat ze passen
(via Zalando Lounge, heel blij dat ze nu ook in een postpunt leveren)