Oh heel mooi deze versie! Ben ook blij dat ik toentertijd de blauw/rode een paar keer aan me voorbij heb laten gaan en de zwarte heb haha
De trui, van Faguo, voor mezelf! Wil hem echt al een jaar (want ik houd van mijn fiets), dus nu dacht ik: fuck it. En hij is ook nog eens in de aanbieding.
Ook voor de koudere seizoenen passende basics gekocht:
In het echt is de kleur veel mooier, neigend naar petrol. Van Twinset.
Een jas, een katoenen t-shirt met lange mouwen, twee coltruien en één trui met v-hals van merinowol voor mijzelf, en één coltrui van merinowol voor mijn vriend. Van Uniqlo.
Wat een schitterende jas!
Heb dezelfde besteld
Ben zo benieuwd naar de kleur in het echt!
Waar heb je deze gekocht? Mijn vriend heeft deze laatst gepast tijdens onze vakantie in Frankrijk en spijt dat ie m niet gekocht had
gewoon op de site: https://www.faguo-store.com/en/textile/958-cotton-sweat-darney-navy-j-aime-mon-velo.html
Ik vind het ook echt een super goed cadeau voor mensen die van fietsen houden, maar goed, gezien ik hem zelf niet gekregen heb koop ik hem zelf maar!
Haha ik wilde er ook 1 bestellen voor m’n vriend! Maar is Paypal/creditcard betalen en heb beide niet. Zou ik met jou mee mogen bestellen? Ik betaal vooruit!
Ik heb mijn switch al vanaf dat ze net uitkwamen (begin 2017) en hij doet het nog perfect, dus zou me niet teveel zorgen maken!
Welk merk is dit?
Oh gaaf, ik wist niet dat er een nieuwe was. Wilde even kijken wat je voor de vorige versie kunt krijgen op marktplaats, zie ik wel 10 van deze nieuwe voor €100 boven de verkoopprijs. Wat haat ik dat soort mensen.
Echt zó gaaf. Als ik vaker een hak zou dragen zou ik ze ook willen.
Edit: welk merk? Misschien hebben ze ook wel wat leuks in het plat voor mij
Loop je vaak/graag op hakken, ofwel ga je ze veel dragen? Dan is een mooie basic, maar wel unieke, zwarte laats sowieso een goed idee!
Het is niet per se mijn smaak, maar als je eraan blijft denken, dan moet je het doen denk ik.
Is dit de sterrenlicht-kleur? Ik twijfel nog tussen die en midnight, had zo graag echt goud gewild. Maar heel vet, ik vind het echt een fijne en mooie upgrade
Sasha !
@mendown ik vind ze heel tof.
De lamp. De woonkamer heeft alleen tuttige hanglampen.
De jas om uit te proberen van Noisy May.
Sorry je had je vraag niet aan mij gesteld ; )
Ik heb deze ook besteld in sterrenlicht kleur.
Hoopte zelf ook op echt goudkleurig, maar ik ga het combineren met een goud bandje en dan hoop ik dat het meer naar goud gaat aangezien het een warmere kleur heeft.