Om deze reden heb ik ook nog altijd geen Dr. Martens
Vandaag deze champagne oorbellen gescoord, zo lelijk dat ik ze mooi vind. Perfect voor mijn foute oorbellencollectie (en Oud & Nieuw).
Eindelijk deze jurk in mijn maat kunnen bestellen. Wil deze dragen met een zwarte tailleriem en laarzen. Alsof ik een enorme slaapzak aan heb.
!Had wat kookboeken overgenomen van iemand op Insta (Season Nik Sharma, boek van Norman Musa, Dosia bakt vegan) en dus dit kookboek van Kelis. Wist geeneens dat ze een kookboek had, maar moest dit gewoon hebben. Geen milkshake recepten, maar wel echt heel veel lekkers. Ze heeft blijkbaar ook bij Le Cordon Bleu gestudeerd. Beste 5 euro die ik heb uitgegeven.
Hoe is het boek van Nik Sharma?
Is het heel flauw als ik hoop dat er een milkshake recept in staat?
Oh lezen is ook een kunst.
Ik heb deze deo ook gekocht nadat iemand hier op het forum het er over had. Vond €21 een beetje heel erg duur voor een deo maar toch maar gedaan. Ik heb nooit last van een zweetgeur ofzo, maar wel van veel zweten qua hoeveelheid zegmaar. En deze deo werkt daar zooo goed tegen! Heb gewoon de hele dag droge oksels, echt amazing. En hij ruikt ook nog eens heel lekker, beetje houtachtig warm en zoet. vijf sterren van mij
Je kunt toch een poging wagen
Ik vind het een heel mooi boek, mooie foto’s, veel uitleg. Moet de recepten nog proberen, maar klinken origineel en lekker. Heb eigenlijk ook zijn nieuwere boek ‘flavour equation’ op het oog. Ga eerst een x wat recepten uit deze proberen, om te kijken of het ook klopt.
Ja en het zijn ook niet echt het soort schoenen die er charmant uitzien als ze net iets te groot zijn. Ik wilde die lage veterschoenen, maar voel me net een soort clown met die grotere maat, dus heb het maar opgegeven
Ik heb ze gekocht bij TK Maxx voor 7,99. Op het kaartje stond Isaac Mizrahi, maar als ik eerlijk ben denk ik eigenlijk dat het de Sip Sip Hooray oorbellen zijn van the Baublebar (dan wel een replica). Die had ik namelijk al een tijdje op het oog en ze zijn nagenoeg identiek.
2 hoeslakens en 2 dekbedovertreksets van joarz
Wilde deze al een tijdje en m’n aankomende break-up leek me een goede reden.
Omg wat doe je me aan
Mooi en sterkte met de breakup!
Nieuwe eetkamerstoelen, basic maar heel blij mee. Ze komen ze deze week leveren
Wat ga je maken ermee?