Show je laatste aankopen #7

Toch maar toegegeven aan draadloze oordopjes.

9 likes

Van Zara allebei.

11 likes

Dat bovenste meiske kijkt er met de tijd niet vrolijker op haha.

5 likes

12 likes

Zo kijk ik altijd wanneer ik van een bord moet aflezen zonder bril

1 like

Een paar voor naar mijn werk en een paar voor als ik ga wandelen. Heb nu 1 paar voor beide en de zool is flink versleten, dus vond dit wel een goede oplossing

3 likes

Mooi allemaal! Waar heb je de schoenen gekocht?

Arket! Ongeveer de enige winkel waar mijn maat niet was uitverkocht

Ik twijfel nog heel erg, ik las ook al iets over een 4k model eind volgend jaar. Als dat klopt wacht ik liever daar op. En ik ben zo gewend aan zwarte controllers dat wit me heel erg afleidend lijkt met spelen. Die PS5 pfff ja wij willen die ook heel graag, maar weiger echt om er meer voor te betalen

En hoe is de deo? Ben ook heel benieuwd maar vanwege de prijs heb ik deze nog nooit daadwerkelijk besteld

Update: never mind! Ik heb je review gevonden in het beauty topic :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

image

Preorder

7 likes

Fabienne Chapot!

1 like

Zo blij met alles :grin:

23 likes

Colourpop

Steve Madden, ik hoop dat ze passen want ik wil graag zulke laarsjes voor mijn herfst looks, lijkt me leuk onder een rokje!

30 likes

Ik heb het op den duur opgegeven met dr Martens via vinted. Hun maten zijn echt kut, ik heb maat 37.5 normaal en bij dr Martens is 37 veel te klein en 38 weer veel te groot. Probleem bij vinted natuurlijk dat je ze niet terug kan sturen als het niet past

Ohhh waar zijn die vorkjes van en heb je nog tips voor winkels waar je leuke lepeltjes/vorkjes kunt halen?

1 like

Heb dit rokje ook vanochtend kunnen scoren :heart_eyes: zat al weken te wachten tot m’n maat weer beschikbaar was!

3 likes

Sissy boy! Ik wil ze ooook. Tip: als je de afbeelding ingedrukt houdt kun je met Google lens zoeken en vind je 9/10 keer waar iets van is.

2 likes

Alles van boohoo. Artikel nummers staan erbij. Nu hopen dat ik eindelijk flared jeans in mijn lengte maar heb gevonden. Deze zijn voor 1,60m en korter en ik ben 1,57 dus heb goede hoop. Ik kreeg er gister binnen van myjewerly die 20cm te lang zijn 🥲.

12 likes

Ik heb dit ook, ene maat voelt mega groot en dan eentje kleiner is veel te klein. Ik snap niet hoe zo’n groot merk zulke kut maten kan hebben. Ik heb een zooltje in mijn docs en ik draag ze met 2 paar sokken en dan nog zijn ze groot :angry:

1 like