Show je laatste aankopen #7

Merk?

2 likes

Scotch & Soda is het merk :blush:

Eens maar mensen kunnen het er ook gewoon meteen bijzetten!!

14 likes

Ja dat zou echt honderden berichtjes schelen.
Vond t wel lief dat nu wel de korting en de site genoemd werd!

En zoeken met google lens is ook heel gemakkelijk, voor als mensen dit op de telefoon hebben

1 like

Ik dacht dat het om de schoenen ging :joy:

1 like

Hoeeee werkt dit?

1 like

Zelf moest ik google lens downloaden via de playstore.

Dan kun je of klikken op de afbeding dan opent zich een menu en staat er onderaan ‘zoeken met google lens’

Of je kunt een screenshot maken en die dan in google lens zoeken.

(En je kunt er ook van dingen irl fotos maken en dat dan googlen!)

Zo ziet ie eruit in mn Google balk. Dat knopje rechts.

Zo kun je de jas vinden, gewoon ingedrukt houden.

0

3 likes

Nee vind alsnog dat mensen het er gewoon moeten bijzetten, zo’n kleine moeite

31 likes

Thanks voor de uitleg. Ik begrijp nu waarom ik dit niet instant kon zien bij een losse foto hahaha

@monkeyslut , dat sowieso. Ik snapte alleen nooit van die reacties als: “oo ja die heb ik ook gezien maar vond ik echt te duur”. Ik dacht alleen maar: staat de info over die aankoop dan in een verwijderde post ofzo? :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wat een heisa over een jas :joy:. Ik had het merk er niet bijgezet omdat dit groot op de mouw staat, maar misschien niet voor iedereen goed te lezen. Ik zal in het vervolg de prijs, merk, maat, korting en winkel erbij zetten :slightly_smiling_face:

9 likes

Ook graag de stof samenstelling. :hugs: hahah

13 likes

En de wasvoorschriften

15 likes

Ik vind armlengte persoonlijk ook wel handig om te weten… :wink:

6 likes

Dankjewel voor het benoemen! Ik had het er niet op zien staan :sweat_smile: en mijn antwoord was wel heel kortaf sorry.

4 likes

Naja, hoeveel moeite is het om te vermelden wat het merk is? Nou is dat wel een algemene ergernis in dit topic. De helft van de berichten bestaan uit vragen wat het merk is of waar het vandaan komt. Zet het er gewoon meteen bij :sweat_smile:

8 likes

We kunnen allemaal wel grappige opmerkingen maken, maar het is al heel lang een ergernis dat er plaatjes worden gedeeld zonder dat er een merk of winkel bij staat. Kleine moeite :eyes:

30 likes

Eindelijk winterschoenen gevonden!

Om on topic te blijven: van Gabor.

31 likes

37 likes

54 likes

Ah leuk. En zal ik doen! Veel plezier ermee!

1 like