Cadeautje voor mijn schoonzus
Mijn nieuwe eastpack.
Gekocht bij eastpack zelf.
De kleur groen vind ik in het echt mooier dan op de site.
Leuk, ik ga die van mij zo ophalen bij het pakketpunt!!
Nice! Lijkt me echt leuk onder een jurkje of rokje.
Ja ik vind ze in het echt ook mooi! Zitten bij mij net een beetje krap vooraan en heb al de grootste maat, dus ik twijfel nog een beetje of ik ze hou. Lastig inschatten in hoeverre ze nog zullen uitlopen. Wel ook heel lastig in komen met een hoge wreef!
Ik heb andere laarzen van Sacha en die zijn wel een beetje uitgelopen, dus denk dat dat met deze ook wel zal gebeuren dan!
Dat hoor ik graag
Laarzen lopen wel uit in de breedte maar niet in de lengte. Als ze dus voor je tenen vooraan te krap zitten zal dat niet veel verschil gaan maken. Als ze wat te smal zijn dan heb je wel kans dat ze nog naar je voet gaan staan.
Ok ik liep net door de TK Maxx en er hing nog 1 paar van die oorbellen en heb ze nu ook gekocht.
Jaaa zo leuk, twinning met nieuwjaar sowieso denk ik haha. Bij mij waren ze echt niet meer te vinden, dus blij dat ik impulsief ben.
Twinningggg. Haha ik kijk nooit bij de sieraden bij TK Maxx maar toen herinnerde ik me jouw geweldige oorbellen (ook die van Juicy Couture) en toen hing er nog één paar! Hou echt van dit soort tacky (in a good way) oorbellen.
En om bij dit topic te blijven: Ik heb ook nog een le creuset ovenschaaltje op de kop getikt voor €17
Hoop dat mijn kuiten erin passen. Moet wel een van de twee kiezen. Kan ik hopelijk herfstwandelingen maken en mee naar de speeltuin zonder constant zand in mijn schoenen te krijgen.
Haha ik dacht dat dit een meme was en zat heel lang te zoeken naar de grap